New Business Manager
Miejsce pracy: Warszawa
Twój zakres obowiązków:
- sprzedaż usług pharmamarketingowych skoncentrowanych na komunikacji ze środowiskiem medycznym– bezpośrednio do działów marketingu firm farmaceutycznych
- prowadzenie spotkań i rozmów z Klientami, które zamieniają nasze kompleksowe usługi w unikalną wartość dla Klientów, przygotowywanie oraz prowadzenie prezentacji
- koordynacja projektów marketingowych przy współpracy z działem realizacji projektów
- analiza potencjału i potrzeb rynku farmaceutycznego
- rozwój i obsługa aktualnych Klientów, pozyskiwanie i budowanie długotrwałych relacji z nowymi Klientami
Nasze wymagania
- doświadczenie w sprzedaży usług B2B produktów marketingowych do działów marketingu firm farmaceutycznych (kampanie multichannelowe, kampanie content marketingowe, produkcja nowoczesnego kontentu, usługi szkoleniowe online i offline, powierzchnie reklamowe, kampanie display, eventy, usługi, doradztwo etc.) – warunek konieczny
- znajomość branży firm farmaceutycznych i posiadanie branżowych kontaktów
- proaktywność w podejmowaniu działań, umiejętność prowadzenia negocjacji i prezentacji
- doświadczenie w tworzeniu, planowaniu i realizacji nowoczesnego procesu sprzedaży B2B
- umiejętność diagnozy potrzeb Klienta
- bardzo dobra organizacji pracy i samodzielności przy realizacji zadań
- wysoko rozwinięte umiejętności organizacyjne oraz doświadczenie w pracy z projektami
- znajomość pakietu Office
- prawo jazdy kategorii B
- biegła znajomość języka angielskiego
To oferujemy
- ciekawą i pełną wyzwań pracę dla jednego z liderów w branży w obszarze pharmamarketingu
- pracę w systemie hybrydowym
- możliwość awansu i rozwoju zawodowego w strukturach firmy
- atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe + premia za sprzedaż
- narzędzia niezbędne do wykonywania pracy
Najnowsze komentarze