Płatny staż w dziale reklamacji

Ogłoszenie numer: 9864508, z dnia 2025-05-13

Klient portalu Praca.pl

Płatny staż w dziale reklamacji

Miejsce pracy: Jaktorów

 

Opis stanowiska

  • Wsparcie w pracach nad projektem oraz dokumentacją dotyczącą obsługi reklamacji.
  • Analiza danych reklamacyjnych i monitorowanie ich obsługi.
  • Współpraca z różnymi działami w firmie i pomoc organizacyjna (organizacja spotkań, przygotowywanie materiałów).

Wymagania

  • Student/ka ostatniego lub przedostatniego roku studiów.
  • Podstawowa znajomość procesów biznesowych i metodologii projektowych.
  • Umiejętność analizy danych i poszukiwania rozwiązań.
  • Dobra znajomość języka angielskiego (min. B2) i biegłość w MS Office, szczególnie Excel i PowerPoint.
  • Mile widziane doświadczenie w projektach i znajomość Microsoft Visio.
  • Dyspozycyjność w okresie letnim na pełen etat, a podczas roku akademickiego min. 4 godziny dziennie.

Oferujemy

  • Atrakcyjne wynagrodzenie.
  • Pracę w dynamicznym, przyjaznym zespole.
  • Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego i rozwoju umiejętności praktycznych.
  • Szansę na realizację pracy dyplomowej.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty pracy:

Majster / Kierownik robót drogowych

dzisiaj

FABE POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

mazowieckie / Warszawa

Więcej informacji

Asystent do spraw księgowości

dzisiaj

WW Finance Sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa, ul. Nowogrodzka 31/414

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Pracownik Działu Reklamacji

dzisiaj

Candellux Lighting Sp. z o.o.

mazowieckie / Wołomin

Do Twoich obowiązków będzie należało: Przyjmowanie, rejestrowanie i analizowanie zgłoszeń reklamacyjnych dotyczących reklamacji technologicznych i...

Więcej informacji

Młodszy specjalista ds. reklamacji

dzisiaj

Action S.A.

mazowieckie / Zamienie (pow. piaseczyński, gm. Lesznowola), między Warszawą, a Piasecznem

Twoje główne zadania: Przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń reklamacyjnych w systemach. Monitorowanie obiegu zgłoszeń i terminowości ich rozpatrywania....

Więcej informacji