Płatny staż w dziale reklamacji

Ogłoszenie numer: 9864508, z dnia 2025-05-24

Klient portalu Praca.pl

Płatny staż w dziale reklamacji

Miejsce pracy: Jaktorów

 

Opis stanowiska

  • Wsparcie w pracach nad projektem oraz dokumentacją dotyczącą obsługi reklamacji.
  • Analiza danych reklamacyjnych i monitorowanie ich obsługi.
  • Współpraca z różnymi działami w firmie i pomoc organizacyjna (organizacja spotkań, przygotowywanie materiałów).

Wymagania

  • Student/ka ostatniego lub przedostatniego roku studiów.
  • Podstawowa znajomość procesów biznesowych i metodologii projektowych.
  • Umiejętność analizy danych i poszukiwania rozwiązań.
  • Dobra znajomość języka angielskiego (min. B2) i biegłość w MS Office, szczególnie Excel i PowerPoint.
  • Mile widziane doświadczenie w projektach i znajomość Microsoft Visio.
  • Dyspozycyjność w okresie letnim na pełen etat, a podczas roku akademickiego min. 4 godziny dziennie.

Oferujemy

  • Atrakcyjne wynagrodzenie.
  • Pracę w dynamicznym, przyjaznym zespole.
  • Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego i rozwoju umiejętności praktycznych.
  • Szansę na realizację pracy dyplomowej.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty pracy:

Kierownik działu zakupów

wczoraj

Fabe Polska Sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa

Więcej informacji

Pracownik Sprzątający

wczoraj

Sodexo Polska Spółka z o. o.

mazowieckie / Warszawa

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Doradca / Doradczyni ds. Reklamacji

2025-06-20

Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa, Ursus, Aleje Jerozolimskie 244

Jakie zadania na Ciebie czekają? obsługa klientów w kasie i punkcie informacyjnym/reklamacyjnym zgodnie z przyjętymi procedurami i standardami prowadzenie...

Więcej informacji

Specjalista ds. Reklamacji

2025-06-19

AGATA Spółka Akcyjna

mazowieckie / Radom

Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami...

Więcej informacji