Podinspektor ds. opłat

URZĄD GMINY MICHAŁOWICE
Podinspektor ds. opłat
Miejsce pracy: Reguły
Numer: StPr/25/0637
OBOWIĄZKI:
Prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach dotyczących opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi, zawieranie umów z nowymi podmiotami na dostawę wody i odbiór ścieków, prowadzenie spraw związanych z dochodzeniem i egzekucją wierzytelności gminy oraz ich analiza pod kątem wymagalności celem podjęcia określonych działań windykacyjnych, bieżące księgowanie oraz analiza wpłat z tytułu opłat publicznoprawnych i cywilnoprawnych należnych Gminie Michałowice dokonywanych na indywidualne konta właścicieli nieruchomości. Wykonywanie innych prac zleconych przez Wójta i Kierownika Referatu na zasadach określonych w Kodeksie pracy. Praca w wymiarze pełnego etatu, od poniedziałku do piątku, w równoważnym systemie czasu pracy. Praca na podstawie umowy na czas określony do 6 miesięcy, docelowo umowa na czas nieokreślony. Pracodawca wypłaca dodatki stażowe, nagrody jubileuszowe, kwartalne nagrody uznaniowe, "wczasy pod gruszą".
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe


Wymagania inne:

Poziom wykształcenia- średnie ekonomiczne i minimum 3 lata stażu pracy lub wykształcenie wyższe ekonomiczne (niewymagany staż pracy). Wymagania dodatkowe: 1) znajomość przepisów prawnych z zakresu ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawy o finansach publicznych, ordynacji podatkowej, ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzeniu ścieków, kodeksu cywilnego, zasad rachunkowości i planu kont, znajomości przepisów prawa obowiązującego pracowników samorządowych w tym m.in.: Kodeksu Postępowania Administracyjnego, Instrukcji Kancelaryjnej, ustawy o pracownikach samorządowych, Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Michałowice, Kodeksu Pracy oraz obowiązujących uchwał Rady Gminy Michałowice dotyczących opłat oraz ulg i zwolnień z nich, 2) doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, 3) znajomość obsługi komputera MS Office (środowisko Windows, Excel), 4) zdolność planowania i organizowania pracy własnej, 5) umiejętność pracy w zespole, 6) zdolność analitycznego myślenia, samodzielność, 7) komunikatywność, 8) kultura osobista, odporność na stres.Oferta przeznaczona zarówno dla osób pełnosprawnych jak i dla osób posiadających orzeczenie o stopniu niepełnosprawności.

Miejsce pracy:

Reguły


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 040 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie

Najnowsze oferty pracy:

Sprzedawca działu mięsno-wędliniarskiego

dzisiaj

Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ

mazowieckie / Sokołów Podlaski, ul. Węgrowska 3

Więcej informacji

Customer Service Specialist with Czech and Slovak

dzisiaj

Foundever

mazowieckie / Warszawa

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Młodszy Specjalista ds. Płac i Rozliczeń

wczoraj

Klient portalu Praca.pl

mazowieckie / Warszawa

Wsparcie w naliczaniu wynagrodzeń zgodnie z przepisami kraju oddelegowania Weryfikacja poprawności tabel czasu pracy Prowadzenie dokumentacji płacowej...

Więcej informacji

Specjalistka / Specjalista ds. Płac

2025-07-25

Foundever

mazowieckie / Warszawa

Tryb pracy: hybrydowy — 3 dni w biurze, 2 dni zdalnie. Do Twoich obowiązków będzie należało: Obsługa procesu PPK, Zapewnienie prawidłowości danych...

Więcej informacji