URZĄD GMINY MICHAŁOWICE
Podinspektor /inspektor ds. płac i księgowości budżetowej
Miejsce pracy: Reguły
Numer: StPr/25/0631
1) sporządzanie list płac dla pracowników urzędu, osób wykonujących zadania zlecone, z tytułu umów zleceń, umów o dzieło oraz innych umów cywilno-prawnych, diet radnych i sołtysów, stypendiów sportowych, 2) naliczanie zasiłków chorobowych, opiekuńczych, macierzyńskich oraz innych wynikających ze stosunku pracy oraz innych umów, 3) przygotowywanie przelewów bankowych w zakresie wynagrodzeń oraz innych zobowiązań pracowniczych i pracodawcy, w tym rozliczenia z Urzędem Skarbowym, ZUS, PZU, 4) naliczanie i rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych, 5) naliczanie i rozliczanie składek PPK, 6) prowadzenie spraw związanych z naliczaniem świadczeń z tytułu ubezpieczeń społecznych, 7) sporządzanie i przesyłanie deklaracji do ZUS i US, 8) sporządzanie list wypłat dla pracowników z ZFŚS, 9) obliczanie wynagrodzeń dla celów emerytalno-rentowych i ustalenia kapitału początkowego pracowników urzędu, 10) dekretowanie oraz prowadzenie ewidencji księgowej list płac, 11) współpraca ze stanowiskiem kadrowym w zakresie zmian kadrowo-płacowych, 12) wykonywanie innych prac zleconych przez Wójta i Kierownika Referatu na zasadach określonych w Kodeksie pracy. 1) systematyczne wykonywanie prac administracyjno-biurowych,2) opracowywanie w oparciu o istniejące potrzeby rocznych planów remontów, inwestycji w zakresie sieci wodociągowych, stacji uzdatniania wody, sieci kanalizacji sanitarnej oraz przepompowni, w tym współdziałanie w zapewnianiu środków niezbędnych do ich realizacji,3) przygotowywanie materiałów przetargowych, zleceń i umów na planowane budowy, przebudowy, remonty i modernizacje, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych,4) przygotowywanie umów i aneksów na roboty inwestycyjne i remonty z zakresu sieci wodociągowej oraz sieci kanalizacji sanitarnej,5) nadzór i kontrola przebiegu realizacji robót budowlanych, udział w odbiorach, 6) i inne.Praca w wymiarze pełnego etatu, od poniedziałku do piątku, w równoważnym systemie czasu pracy. Praca na podstawie umowy na czas określony do 6 miesięcy, docelowo umowa na czas nieokreślony. Pracodawca wypłaca dodatki stażowe, nagrody jubileuszowe, kwartalne nagrody uznaniowe, "wczasy pod gruszą".
Wymagania konieczne:Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wymagania inne:Poziom wykształcenia- średnie i minimum 3 lata stażu pracy, lub wykształcenie wyższe (staż pracy nie jest wymagany). Wymagana znajomość przepisów z zakresu zasad rachunkowości, w szczególności: ustawy o rachunkowości, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o finansach publicznych, ustawy o samorządzie gminnym.Wymagania dodatkowe: 1) znajomość obsługi komputera, 2) znajomość programu PŁATNIK, 3) doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, 4) zaangażowanie w wykonywaną pracę, rzetelność, obowiązkowość i dokładność, 5) umiejętność pracy w zespole, komunikatywność.Oferta przeznaczona zarówno dla osób pełnosprawnych jak i dla osób posiadających orzeczenie o stopniu niepełnosprawności.
Miejsce pracy:Reguły
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:od 5 040 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Najnowsze komentarze