Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) dekretacja oraz ewidencja dowodów księgowych dotyczących wydatków majątkowych;2) uzgadnianie sald, zaangażowania, kosztów, wydatków, należności i zobowiązań dotyczących wydatków majątkowych budżetu Miasta;3) analiza wykonania planu wydatków majątkowych w układzie zadaniowym i klasyfikacji budżetowej;4) monitorowanie rozliczania dotacji udzielonych ze środków inwestycyjnych oraz rozliczania nakładów inwestycyjnych (środków trwałych w budowie);5) sprawdzanie rozliczenia zadania inwestycyjnego stanowiącego załącznik do dowodu OT Przyjęcie środka trwałego zgodnie z obowiązującymi zasadami ewidencjonowania majątku trwałego stanowiącego własność Gminy Miasta Płock, majątku użyczonego Gminie i majątku Skarbu Państwa;6) przygotowywanie danych do sprawozdania Rb-28S w zakresie wydatków majątkowych oraz danych do sprawozdań RB-N i RB-Z Urzędu;7) sporządzanie sprawozdania Rb-27ZZ z wykonania planu dochodów związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych jednostkom samorządu terytorialnego;8) sporządzanie obowiązujących sprawozdań statystycznych w zakresie inwestycji;9) dokonywanie inwentaryzacji należności, zobowiązań, środków pieniężnych na rachunkach bankowych oraz innych wyodrębnionych kont dotyczących inwestycji oraz współudział przy inwentaryzacji środków trwałych w budowie;10) ewidencja wyciągów bankowych dotyczących dochodów Skarbu Państwa oraz przekazywanie dochodów Skarbu Państwa na wydzielony rachunek bankowy;11) uzgadnianie ewidencji analitycznej z ewidencją syntetyczną dotyczących dochodów Skarbu Państwa;12) dokonywanie zwrotów nadpłaconych opłat i rozliczanie operacji związanych z przyjmowaniem podatków i opłat przy użyciu terminali dotyczących Skarbu Państwa;13) prowadzenie ewidencji otrzymanych przez jednostkę papierowych i elektronicznych gwarancji niewykazywanych w bilansie oraz dokonywanie zwrotu gwarancji, które straciły ważność;14) wprowadzanie do systemu Dysponent dokumentów dotyczących wybranych komórek organizacyjnych Urzędu.
Wymagania konieczne:Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:Wymagania niezbędne (formalne):1.obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135);2. nieposzlakowana opinia;3. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;5. wykształcenie - studia minimum pierwszego stopnia w zakresie ekonomii lub finansów i rachunkowości;6. znajomość zasad księgowości;7. bardzo dobra znajomość obsługi komputera, głównie pakietu MS Office.Wymagania dodatkowe:I. znajomość ustaw:- z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135);- z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1465 ze zm.);- z dnia 29 września 1994 roku o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120 ze zm.);- z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1530 ze zm.).II. znajomość rozporządzenia:- Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 29 stycznia 2025 r. w sprawie sprawozdawczości budżetowej (Dz. U. z 2025 poz. 133).
Miejsce pracy:Płock
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:od 4 666 PLN
Najnowsze komentarze