1) współpraca z sołtysami i przewodniczącymi zarządów osiedli w zakresie utrzymania budynków świetlic. 2) zadania związane z obsługą administracyjną i techniczną budynku Urzędu Gminy w Regułach, budynku użyteczności publicznej przy ul. Raszyńskiej 34 w Michałowicach oraz w budynkach świetlic wiejskich i osiedlowych dotyczące w szczególności: a) bieżącej konserwacji, drobnych napraw i przeglądów technicznych,b) współpraca z Referatem Inwestycji i Remontów, w sprawach dotyczących prawidłowego funkcjonowania ww. budynków oraz zgłaszanie wszelkich usterek i nieprawidłowości, c) zgłaszania Referatowi Inwestycji i Remontów konieczności wykonania robót budowlanych, wymagających pozwolenia na budowę lub zgłoszenia do organu administracji architektoniczno-budowlanej w tym konieczności przeprowadzania większych remontów ww. budynków. 3) zlecanie bieżących prac naprawczych i konserwacyjnych na zainstalowanych instalacjach i urządzeniach w budynku Urzędu Gminy w Regułach, budynku użyteczności publicznej przy ul. Raszyńskiej 34 oraz w budynkach świetlic wiejskich i osiedlowych, a zwłaszcza:a) utrzymywanie w pełni sprawności wszystkich instalacji, b) dokonywanie przeglądów ww. instalacji zakończonych protokołem z pominięciem instalacji bądź urządzeń będących na gwarancji producenta,c) realizacja zaleceń pokontrolnych wynikających z przeprowadzonych konserwacji i przeglądów, d) zapewnienie stałego dyżuru konserwatora na terenie obiektów, e) usuwanie powstałych awarii i usterek w obiektach, f) dokonywanie drobnych prac remontowo budowlanych z wyłączeniem tych wymagających specjalistycznej wiedzy technicznej co do stosowanych technologii i rozwiązań.4) przygotowywanie zamówień oraz umów wynikających z realizacji zadań przez Referat Organizacyjno-Administracyjny, jak również przygotowywanie postępowań i zapytań ofertowych w tym stałej obsługi technicznej budynków Gminy Michałowice.5) prowadzenie nadzoru nad prawidłowym i terminowym wykonywaniem prac przez Wykonawców, realizujących usługi wynikające z zakresu zadań Referatu Organizacyjno-Administracyjnego w tym stałej obsługi technicznej budynków Gminy Michałowice.6) bieżący nadzór przebiegu realizacji zleconych usług i robót, udział w odbiorach, ewidencjonowanie poniesionych wydatków dla poszczególnych zadań ujętych w planie budżetu, sprawdzanie dokumentacji powykonawczej, weryfikacja poniesionych kosztów. 7) prowadzenie kontroli merytorycznej dowodów księgowych zgodnie z przepisami wewnętrznymi zarządzonymi przez Wójta Gminy.8) wykonywanie innych prac zleconych przez Wójta, Zastępcę Wójta, Sekretarza i Kierownika Referatu Organizacyjno-Administracyjnego na zasadach określonych w Kodeksie Pracy.Praca w wymiarze pełnego etatu, od poniedziałku do piątku, w godz. 08:00-16:00.Aplikacja online pod linkiem: https://bip.michalowice.pl/urzad-gminy/oferty-pracy/praca-w-urzedzie/oferty-pracy/ka2110292025,p1530977401
Wymagania konieczne:Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
Wymagania inne:Poziom wykształcenia- wyższe. Wymagania niezbędne:1) min. 3 letni staż pracy w jednostkach administracji samorządowej lub rządowej,2) znajomość powszechnie obowiązujących przepisów prawnych, a w szczególności ustaw: prawo zamówień publicznych, kodeks postępowania administracyjnego, o finansach publicznych,3) prawo jazdy kat. B,4) posiadanie samochodu z możliwością wykorzystania do celów służbowych.Wymagania dodatkowe:1) bardzo dobra obsługa komputera MS Office,2) zaangażowanie w wykonywaną pracę, rzetelność, obowiązkowość i dokładność,3) dyspozycyjność,4) umiejętność pracy w zespole, komunikatywność,5) terminowość.Oferta przeznaczona zarówno dla osób pełnosprawnych, jak i dla osób posiadających orzeczenie o stopniu niepełnosprawności.
Miejsce pracy:Reguły
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:od 5 040 PLN
Najnowsze komentarze