Wykształcenie: średnie zawodowe
Uprawnienia: prawo jazdy B
Uprawnienia: biegła obsługa komputera, Microsoft Office
Uprawnienia: A/B) znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego
Wymagania inne:
[Umiejętność 2] : znajomość procedur administracyjnych, systematyczność, rzetelność, skrupulatność[Umiejętność 1] : znajomość przepisów: ustawa o drogach publicznych, prawo o ruchu drogowym[Inne] : Doświadczenie zawodowe:- dla stanowiska podinspektor: minimum 3 lata stażu pracy i 1 rok na podobnym stanowisku,- dla stanowiska inspektor: minimum 5 lat stażu pracy i minimum 2 lata na podobnym stanowisku,
Karczew
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 7 000 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Otwocku
Najnowsze komentarze