1. Wykonywanie czynności kancelaryjnych, tj.: a) przyjmowanie korespondencji oraz przesyłek pocztowych i paczek, b) rozprowadzanie i dekretacja dokumentów do poszczególnych referatów, c) wprowadzanie i rejestracja pism, wniosków i podań w elektronicznym systemie obiegu dokumentów, d) przyjmowanie faktur, e) przyjmowanie ofert pracy, f) generowanie raportów korespondencji przychodzącej. 2. Przygotowywanie korespondencji i przesyłek pocztowych do wysyłki oraz przygotowywanie wydruków książki nadawczej przesyłek pocztowych, wysyłanie korespondencji oraz generowanie raportu. 3. Obsługa interesantów, a w szczególności: a) udzielanie interesantom informacji i wszelkich porad na temat Urzędu i Jednostek organizacyjnych, b) udzielanie pomocy w wypełnianiu wniosków, druków, podań oraz weryfikowanie kompletności składanych dokumentów, c) udostępnianie wzorów wniosków wraz z instrukcją ich wypełniania.4. Wykonywanie czynności związanych ze składaniem reklamacji na przesyłki pocztowe. 5. Pomoc przy wydawaniu i zamawianiu materiałów biurowych dla potrzeb pracowników Urzędu Gminy. 6. Obsługa urządzeń biurowych (telefon, fax, kopiarka). 7. Informowanie interesantów o zakresach działania poszczególnych referatów Urzędu oraz ich lokalizacji. 8. Realizowanie zadań organizacyjnych i kancelaryjnych dotyczących zabezpieczenia i przeprowadzania wyborów sołtysów, rad sołeckich, przewodniczących osiedli oraz zarządu osiedli, jak również wyborów powszechnych, referendów i spisów. 9. Wykonywanie zadań obowiązujących na stanowisku pracy w Sekretariacie Wójta w ramach zastępstwa. Praca w wymiarze pełnego etatu, od poniedziałku do piątku, w godz. 08:00-16:00.Aplikacja online pod linkiem:https://bip.michalowice.pl/urzad-gminy/oferty-pracy/praca-w-urzedzie/oferty-pracy/ka2110322025,p708654837
Wymagania konieczne:Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wymagania inne:Poziom wykształcenia- średnie i 3 lata stażu pracy lub wykształcenie wyższe (staż pracy nie jest wymagany).Wymagania dodatkowe: 1) znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego oraz ustawy o samorządzie gminnym, o finansach publicznych, a także o rachunkowości, 2) doświadczenie w pracy w jednostce samorządu terytorialnego, 3) doświadczenie w pracy z obsługą interesantów oraz obsługą korespondencji, 4) umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, dyspozycyjność, zdolność organizacyjna, 5) obowiązkowość, rzetelność i dokładność.
Miejsce pracy:Reguły
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:od 5 040 PLN
Najnowsze komentarze