Podinspektor/inspektor/główny specjalista ds. zamówień publicznych

URZĄD GMINY MICHAŁOWICE
Podinspektor/inspektor/główny specjalista ds. zamówień publicznych
Miejsce pracy: Reguły
Numer: StPr/25/0636
OBOWIĄZKI:
1) prowadzenie spraw związanych z zamówieniami publicznymi na roboty, usługi i dostawy realizowanymi zgodnie z Ustawą Prawo zamówień publicznych (Pzp) i Regulaminem Zamówień Publicznych, 2) przygotowywanie umów o zamówienie publiczne, 3) udział w pracach Komisji Przetargowej, 4) prowadzenie pełnej ewidencji prowadzonych postępowań i rejestrów, 5) sporządzanie protokołów postępowań o udzielnie zamówień publicznych, 6) sporządzanie sprawozdań (z wyłączeniem księgowo - budżetowych) przewidzianych ustawą Pzp i Regulaminem Zamówień Publicznych, 7) wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego.Praca w wymiarze pełnego etatu, od poniedziałku do piątku, w równoważnym systemie czasu pracy. Praca na podstawie umowy na czas określony do 6 miesięcy, docelowo umowa na czas nieokreślony. Pracodawca wypłaca dodatki stażowe, nagrody jubileuszowe, kwartalne nagrody uznaniowe, "wczasy pod gruszą".
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

Poziom wykształcenia- wyższe (staż pracy nie jest wymagany) lub wykształcenie średnie i minimum 3 lata stażu pracy. Wymagana pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.Wymagania dodatkowe: 1) preferowane doświadczenie na stanowisku dot. zamówień publicznych, 2) znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych, ustawy o samorządzie gminnym, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, 3) zaangażowanie w wykonywaną pracę, samodzielność, rzetelność, obowiązkowość i dokładność, terminowość, odporność na stres i pracę pod presją czasu, 4) umiejętności analityczne, pracy w zespole, komunikatywność, otwartość na zmiany i poszerzanie wiedzy, wysoka kultura osobista, 5) kompetencje cyfrowe - dobra obsługa komputera oraz oprogramowania komputerowego - edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, oprogramowanie obiegu dokumentów, systemy związane z obsługą elektronicznych zamówień publicznych (np. e-Zamówienia), znajomość nomenklatury i przepisów związanych z dokumentami elektronicznymi i podpisami elektronicznymi oraz narzędzi związanych z ich obsługą, 6) mile widziane doświadczenie w pracy w jednostce samorządu terytorialnego. Oferta przeznaczona zarówno dla osób pełnosprawnych jak i dla osób posiadających orzeczenie o stopniu niepełnosprawności.

Miejsce pracy:

Reguły


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 040 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie

Najnowsze oferty pracy:

Manager Sprzedaży IT dla Sektora Finansowego

dzisiaj

GFT Poland

mazowieckie / Warszawa

Więcej informacji

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem koreańskim

dzisiaj

Klient portalu Praca.pl

mazowieckie / Warszawa

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Starszy inspektor wojewódzki

wczoraj

Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie

mazowieckie / Warszawa

Warunki pracy praca biurowa; praca na parterze; praca w siedzibie urzędu; praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin; bariery architektoniczne: schody...

Więcej informacji

Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. Zamówień Publicznych

2025-07-16

Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie Państwowy Instytut Badawczy

mazowieckie / Warszawa, ul. Roentgena 5

Do zadań na ww. stanowisku należeć będzie między innymi: przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych, w tym...

Więcej informacji