Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: Dobra obsługa komputera.
Wymagania inne:
Wykształcenie wyższe (staż pracy nie jest wymagany) lub wykształcenie średnie i minimum 3 lata stażu pracy. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Preferowane doświadczenie na stanowisku dot. zamówień publicznych. Znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych, ustawy o samorządzie gminnym, Kodeksu Postępowania Administracyjnego. Zaangażowanie w wykonywaną pracę, samodzielność, rzetelność, obowiązkowość i dokładność, terminowość, odporność na stres i pracę pod presją czasu. Umiejętności analityczne, pracy w zespole, komunikatywność, otwartość na zmiany i poszerzanie wiedzy, wysoka kultura osobista. Kompetencje cyfrowe - dobra obsługa komputera oraz oprogramowania komputerowego - edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, oprogramowanie obiegu dokumentów, systemy związane z obsługą elektronicznych zamówień publicznych (np. e-Zamówienia), znajomość nomenklatury i przepisów związanych z dokumentami elektronicznymi i podpisami elektronicznymi oraz narzędzi związanych z ich obsługą. Mile widziane doświadczenie w pracy w jednostce samorządu terytorialnego. Praca na pełny etat w godzinach 8:00-16:00. WYNAGRODZENIE OD 5 340,00 ZŁ + PRACODAWCA WYPŁACA DODATEK STAŻOWY, NAGRODY JUBILEUSZOWE, KWARTALNE NAGRODY UZNANIOWE, "WCZASY POD GRUSZĄ"
Reguły
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 5 340 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie

Najnowsze komentarze