Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Praca na stanowisku wiąże się z: wysiłkiem fizycznym (dźwiganie korespondencji (tomów akt) z/do Kancelarii Ogólnej KPRM z/do siedziby Rady w sąsiednim budynku na II piętrze bez windy.).
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska opisane jest pod adresem: https://www.gov.pl/web/premier/Informacja-o-dostepnosci-KPRM-dla-osob-z-niepelnosprawnosciami
Zakres zadań
- Rejestruje wpływające od Rady odwołania, zażalenia i wnioski, kwalifikuje je do odpowiednich kategorii postępowań.
- Zakłada akta oraz łączy sprawy rodzin.
- Przyjmuje i wysyła korespondencję związaną z obrotem akt postępowania administracyjnego i sądowo-administracyjnego oraz pozostałej korespondencji.
- Wprowadza dane do elektronicznej bazy Rady oraz systemu teleinformatycznego „Pobyt”.
- Przygotowuje oraz przekazuje akta jawne do Archiwum Urzędu do Spraw Cudzoziemców.
- Przynosi/wynosi akta z/do Kancelarii Ogólnej i Biura Podawczego KPRM do kancelarii Rady.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie- Powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych.
- Wiedza z zakresu: Kodeksu postępowania administracyjnego.
- Wiedza z zakresu: postępowania o udzielenie ochrony międzynarodowej.
- Wiedza z zakresu: zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej.
- Posiadanie kompetencji miękkich: organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, myślenie analityczne, komunikacja.
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Znajomość języka rosyjskiego na poziomie odpowiadającym B1.
- Przeszkolenie z zakresu ochrony danych osobowych.

Najnowsze komentarze