Komenda Główna Policji w Warszawie
Komendant Główny Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Komendant Główny Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Podreferendarz
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 151843
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa).
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- naturalne i sztuczne oświetlenie,
- wymuszona pozycja ciała,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę,
- przy wejściu do budynku oraz w budynku znajduje się winda, brak podjazdów dla osób z niepełnosprawnościami wewnątrz budynku.
Zakres zadań
- Przyjmuje, ewidencjonuje, przekazuje do dekretacji kierownictwa lub kierowników komórek organizacyjnych biura oraz dystrybuuje dokumenty wpływające do biura (weryfikuje pod kątem spraw oznaczonych jako pilne oraz przesyłek podejrzanych), za pośrednictwem poczty specjalnej KGP, poczty elektronicznej biura, w tym skrzynek biura na platformach tj. „e-PUAP” lub bezpośrednio
- Przygotowuje dokumenty biura do wysłania, tj. sporządza i ewidencjonuje stosowne wykazy i ekspediuje za pośrednictwem: poczty specjalnej KGP lub bezpośrednio za pokwitowaniem w książce doręczeń lub w formie elektronicznej, w tym przy użyciu skrzynki elektronicznej Poczty Polskiej E-Nadawca i skrzynek biura na platformach tj. „e-PUAP” oraz monitoruje ich dalszą dystrybucję
- Prowadzi, przechowuje i rozlicza wskazane dzienniki podawcze i korespondencyjne Biura Kontroli KGP, w formie papierowej i elektronicznej
- Uczestniczy w prowadzeniu obsługi sekretarskiej Biura Kontroli KGP, w tym prowadzi terminarz kontaktów, organizuje i obsługuje spotkania oraz udziela informacji interesantom wewnętrznym i zewnętrznym lub przekierowuje sprawy do policjanta wykonującego dyżur skargowy
- Opracowuje projekty pism zgodnie z właściwością merytoryczną wydziału
- Uczestniczy w prowadzeniu ewidencji czasu służby/pracy policjantów i pracowników wskazanej/wskazanych komórki/komórek organizacyjnych biura oraz wprowadza i aktualizuje dane do Systemu Wspomagania Obsługi Policji (SWOP)
- Uczestniczy w archiwizowaniu spraw ostatecznie zakończonych i rozliczaniu dokumentacji będącej w posiadaniu policjantów i pracowników biura, sporządza stosowne spisy i protokoły
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego powyżej 1,5 roku pracy w administracji publicznej
- Dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
- Znajomość instrukcji kancelaryjnej oraz przepisów w sprawie metod i form pracy kancelaryjnej w KGP
- Znajomość aktu wykonawczego do ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwum w sprawie Jednolitego rzeczowego wykazu akt w Policji
- Znajomość przepisów o ochronie danych osobowych
- Umiejętność: obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office, obsługi poczty elektronicznej, współpracy w zespole
- Komunikatywność
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Umiejętność: obsługi skrzynki podawczej na elektronicznej Platformie Usług Administracji Publicznej „e-PUAP”
- Asertywność
Najnowsze komentarze