PPC Specialist
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Ostrobramska 75c
Zakres obowiązków
- przygotowywanie rekomendacji budżetów marketingowych, estymacje efektów oraz ich optymalizację w oparciu o dane sprzedażowe,
- rekomendowanie i wdrażanie nowych digitalowych strategii marketingowy w e-commerce,
- tworzenie, realizacja i optymalizacja kampanii Google Ads, Meta Ads, oraz TikTok Ads, Microsoft Ads
- praca z narzędziami m.in. Meta Ads, Facebook Business Manager, TikTok Ads Manager, Google Ads i Analytics, Google Tag Manager, Google Ads Editor, Google Loocker Studio, Allegro Ads, Amazon Ads, DV360, RTB House
- analiza skuteczności prowadzonych kampanii oraz raportowanie realizacji KPI (m.in. CPA, ROAS, LTV, CR),
- współpraca z innymi działami i agencjami wspierającymi.
Poszukiwane kompetencje
- co najmniej 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu kampanii marketingowych: Google, Meta, retargeting-owych
- umiejętność pracy w zespole oraz samodzielność w realizacji powierzonych działań,
- potrzeba samodoskonalenia oraz chęć do nauki i ciągłego rozwoju,
- znajomość języka angielskiego na komunikatywnym poziomie,
- (Nice-to-have) doświadczenie w branży beauty.
- (Nice-to-have) doświadczenie w prowadzeniu kampanii z branży beauty Allegro Ads i Amazon Ads
Oferujemy
- Zatrudnienie w pełnym wymiarze w oparciu o umowę o pracę / B2B/ umowa zlecenia (model współpracy do wyboru przez kandydata).
- Aktywny udział w rozwoju marki, prace w firmie rozwijającej się w ekscytującym tempie.
- Współtworzenie marki, którą kochają konsumenci i influencerzy.
- Zniżki na produkty firmowe.
- Dofinasowanie do karty sportowej, opieki medycznej oraz ubezpieczenia na życie.
- Pracę hybrydowa 4 w nowoczesnym biurze w CH Atrium Promenada + 1 dzień zdalnie
Najnowsze komentarze