Pracownik administracyjny

INNOMAC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Pracownik administracyjny
Miejsce pracy: Suchodół
Numer: StPr/25/1254
OBOWIĄZKI:
Prowadzenie bieżących spraw administracyjnych Spółki w zakresie podstawowej obsługi kadrowej, zarządzania korespondencją - prowadzenie kancelarii, pomoc w redagowaniu dokumentacji produktowej (instrukcji obsługi), inne prace administracyjne - wsparcie dyrektora zarządzającego (sekretariat)
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia: obsługa komputera - pakiet programów office
Uprawnienia: umiejętność pracy w zespole (zdolności interpersonalne)


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Suchodół


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 6 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie

Najnowsze oferty pracy:

Elektryk k/m

dzisiaj

Warszawski Dom Technika NOT Sp. z.o.o.

mazowieckie / Warszawa

Więcej informacji

Specjalista ds. transportów specjalnych

dzisiaj

CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Specjalista ds. administracyjno-prawnych

dzisiaj

GRUPA KDM Sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa, ul. Połczyńska 53

Twój zakres obowiązków Redagowanie, weryfikowanie oraz opiniowanie umów zawieranych przez Spółkę. Wsparcie działów realizacji przy zawieraniu umów z...

Więcej informacji

Pracownik dziekanatu

wczoraj

Akademia Handlowa Nauk Stostowanych w Radomiu

mazowieckie / Radom

Zakres obowiązków obsługa klienta zapewnienie właściwego obiegu dokumentów oraz ich archiwizacja wprowadzanie danych do systemu obsługa mailowa i...

Więcej informacji