Powiatowy Urząd Pracy w Wołominie
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Wołomin
Numer: StPr/25/0863
OBOWIĄZKI:
Zapoznanie się z procedurami obowiązującymi w Urzędzie Miejskim dotyczącymi obiegu dokumentów;Zapoznanie się z procesem przygotowania dokumentacji wydziałowej;Zapoznanie się z obsługą klientów Urzędu w zakresie obejmującym zadania realizowane przez Wydział Pozyskiwania Środków Zewnętrznych;Nauka archiwizacji dokumentacji wydziałowej;Nauka obsługi urządzeń biurowych;Wsparcie w monitorowaniu dostępności funduszy na stronach internetowych umożliwiających pozyskanie środków pozabudżetowych krajowych i zagranicznych w tym Unii Europejskiej;Wsparcie Wydziału w pozyskiwaniu dokumentacji dotyczącej pozyskiwania funduszy od przygotowania wniosku aplikacyjnego do rozliczania projektu - współpraca w tym zakresie z innymi komórkami Urzędu i jednostkami organizacyjnymi gminy oraz wykonawcami usług zleconych przez Urząd.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania dodatkowe:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wymagania dodatkowe:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Wołomin
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie brutto:
2 755,10 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Wołominie
Najnowsze komentarze