Pracownik biurowy

Miejski Urząd Pracy w Płocku
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Płock
Numer: StPr/25/0032
OBOWIĄZKI:
Wykonywanie doraźnych poleceń przełożonych dotyczących pracy; obsługiwanie korespondencji firmowej czy urzędowej; odbieranie, przełączanie rozmów telefonicznych w języku angielskim, koreańskim; planowanie i organizacja spotkań, konferencji, szkoleń itp.; nadzór nad dokumentacją firmową czy urzędową; obsługa urządzeń biurowych; możliwość delegacji na terenie Polski; przygotowywanie sprawozdań, raportów, prezentacji.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: koreański, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: komunikatywność, umiejętność pracy w grupie
Uprawnienia: biegła obsługa komputera, Office, Internet, urządzeń biurowych
Uprawnienia: analityczne myślenie
Uprawnienia: odpowiedzialność


Wymagania inne:

Wymagana jest znajomość języka angielskiego i koreańskiego w celu porozumiewania się z prezesem oraz do komunikacji z klientami narodowości południowokoreańskiej.

Miejsce pracy:

Płock


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Płocku

Najnowsze oferty pracy:

Rekruter telefoniczny / Rekruterka telefoniczna

dzisiaj

Klient portalu Praca.pl

mazowieckie / Radom

Więcej informacji

Pracownik prowadzący proces produkcyjny

dzisiaj

Klient portalu Praca.pl

mazowieckie / Warszawa

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Pracownik biurowy

wczoraj

Powiatowy Urząd Pracy w Sochaczewie

mazowieckie / Sochaczew

Program stażu Wymagania inne:

Więcej informacji

Pracownik biurowy

wczoraj

Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie

mazowieckie / Głosków

Pomoc przy:- fakturach w programach WFMAG oraz WFFAKIR- dokumentacji w programie SALDEO- organizowaniu i archiwizacji dokumentówOssługa urządzeń biurowych...

Więcej informacji