Powiatowy Urząd Pracy w Pułtusku
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Pułtusk
Numer: StPr/25/0096
OBOWIĄZKI:
Gromadzenie, segregowanie i archiwizowanie dokumentacji. Obsługa urządzeń biurowych yj. kserokopiarki, drukarki, skanera. Wystawianie dokumentów - faktur, korekt faktur. Redagowanie pism. Sprawdzanie dokumentów z rejestrami. Telefoniczna i internetowa współpraca z kontrahentami.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
Uprawnienia: Obsługa komputera (znajomość programu MS-Office)
Wymagania inne:
Dobra organizacja pracy. Wielozadaniowość. Dokładność. Sumienność.
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Pułtusk
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie brutto:
1 994,40 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Pułtusku
Najnowsze komentarze