Pracownik call center

Pracownik call center
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
  • przeprowadzanie ankiet CATI (ankiety telefoniczne wspierane komputerowo),
  • prowadzenie prostej dokumentacji.
Wymagania
  • dobra obsługa komputera,
  • płynne posługiwanie się MS Office,
  • umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych,
  • umiejętności interpersonalne w zdalnej komunikacji.
Oferujemy
  • umowę zlecenie,
  • możliwość pracy zdalnej,
  • elastyczne godziny pracy,
  • niezbędne narzędzia pracy (laptop),
  • system premiowy oparty o wypracowane wyniki.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty pracy:

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

wczoraj

Foundever

mazowieckie / Warszawa

Więcej informacji

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

wczoraj

Concentrix

mazowieckie / Warszawa

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Konsultant / Konsultantka w Contact Center

wczoraj

T-Mobile Polska

mazowieckie / Warszawa

Zadania, które na Ciebie czekają: Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące) W...

Więcej informacji

Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile

2025-08-23

T-Mobile Polska

mazowieckie / Warszawa, Sklep KEN 98

Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami Profesjonalna obsługa Klientów...

Więcej informacji