Jednostka organizacyjna: Straż Ochrony Kolei
Stanowisko ds. administracji kadrowej
Miejsce pracy: Warszawa
Numer referencyjny: Z/SOK/121/05/25
Zakres obowiązków:
- sporządzanie dokumentacji związanej z przebiegiem pracy pracowników Straży Ochrony Kolei oraz prowadzenie akt osobowych,
- prowadzenie spraw pracowników w obszarze: ubezpieczeń społecznych, emerytalno-rentowych, badań lekarskich oraz zaświadczeń kadrowych,
- bieżące monitorowanie zmian obowiązujących przepisów, ich analiza i interpretacja,
- sporządzanie sprawozdawczości w zakresie spraw kadrowych, przygotowanie
i monitorowanie bazy danych do celów analitycznych, - ewidencjonowanie i rozliczanie czasu pracy.
Nasze wymagania:
- wykształcenie minimum średnie, mile widziane wyższe (preferowane kierunki: ZZL, prawo, administracja),
- 2 lata doświadczenia zawodowego, w tym minimum 0,5 roku na stanowiskach związanych z obsługą kadrową pracowników lub ewidencją i rozliczaniem czasu pracy,
- znajomość przepisów w zakresie prawa pracy i ubezpieczeń społecznych,
- umiejętność przygotowywania projektów pism, regulacji wewnętrznych oraz umów,
- znajomość pakietu MS Office na poziomie średnio zaawansowanym,
- znajomość obsługi systemów SAP – HCM,
- umiejętność współpracy,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- zorientowanie na klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
- umiejętność ustalania priorytetów i dobra organizacja pracy.
Oferujemy wynagrodzenie w przedziale 5500 - 7500 zł brutto
Korzyści
dla Ciebie:
dla Ciebie:
Korzyści dla Ciebie:
- Umowa o pracę
- Ulgi na przejazd koleją w Polsce i za granicą
- Opieka medyczna
- Pracownicza kasa zapomogowo-pożyczkowa
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- Karta Multisport
Najnowsze komentarze