Pracownik działu kadr

Powiatowy Urząd Pracy w Mińsku Mazowieckim
Pracownik działu kadr
Miejsce pracy: Stojadła
Numer: StPr/25/272
OBOWIĄZKI:
sporządzanie umów o pracę oraz umów zlecenia, sporządzanie aneksów , wprowadzanie oraz aktualizowanie danych pracowników do systemu kadrowego oraz Płatnik, prowadzenie akt osobowych pracowników , przygotowywanie, przyjmowanie , weryfikowanie, kompletowanie dokumentów osobowych nowo zatrudnionych pracowników, kompletowanie list obecności, prowadzenie spraw związanych z udzielaniem urlopów wypoczynkowych , prowadzenie ewidencji czasu pracy, monitorowanie realizacji szkoleń BHP oraz badań pracowników, prowadzenie rekrutacji, sporządzanie zestawień , przygotowywanie pism.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe
Uprawnienia: dokładność, sumienność, obowiązkowość, uczciwość, systematyczność
Uprawnienia: Mile widziane doświadczenie w zawodzie
Uprawnienia: znajomość obsługi komputera


Wymagania inne:

[Umiejętność 1] : mile widziana znajomość prawa pracy oraz ubezpieczeń społecznych

Miejsce pracy:

Stojadła


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 5 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Mińsku Mazowieckim

Najnowsze oferty pracy:

Pracownik Sklepu

dzisiaj

TEDi Sieć Handlowa Sp. z o.o.

mazowieckie / Legionowo, ul. Siwińskiego 2

Więcej informacji

Lekarz Stomatolog Endodonta

dzisiaj

LUX MED Sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Specjalista do spraw kadr

wczoraj

Powiatowy Urząd Pracy w Gostyninie

mazowieckie / Helenów

- prowadzenie akt osobowych, - wprowadzanie dokumentów do systemu kadrowo-płacowego, - wspieranie w procesie rekrutacji i zatrudniania pracowników w tym...

Więcej informacji

Referent ds. kadr

wczoraj

Powiatowy Urząd Pracy w Mińsku Mazowieckim

mazowieckie / Mińsk Mazowiecki

1) prowadzenie akt osobowych, umów, angaży i ewidencji pracowników Poradni; 2) przygotowywanie dokumentacji nauczycieli na podstawie arkusza organizacyjnego...

Więcej informacji