Pracownik Działu sprzedaży
Miejsce pracy: Warszawa
Praca z ludźmi, dla osoby energicznej i gotowej na nowe wyzwania.
Poszukiwane kompetencje:
- Minimum 2 lata doświadczenia w sprzedaży hotelowej, organizacji eventów lub imprez okolicznościowych.
- Znajomość branży hotelarskiej lub eventowej.
- Umiejętność zarządzania wieloma projektami jednocześnie.
- Wysokie zdolności interpersonalne i umiejętności pracy zespołowej.
- Aktywne pozyskiwanie klientów: kontakty telefoniczne, mailowe, bezpośrednie spotkania.
- Wysoka kultura osobista, znakomita organizacja pracy, komunikatywność, kreatywność, samodzielność, dyspozycyjność.
- Orientation on targets and effective results.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
Oferujemy:
- Stabilne i odpowiedzialne stanowisko pracy.
- Konkurencyjne wynagrodzenie z systemem bonusowym.
- Możliwości rozwoju zawodowego.
- Przyjazna i partnerska atmosfera.
- Preferencyjne stawki dla pracowników i ich rodzin w sieci CFI Hotels Group.
Najnowsze komentarze