Pracownik / Pracownica wsparcia IT

Pracownik / Pracownica wsparcia IT
Miejsce pracy: Stare Gnatowice
Zadania:
  • Udzielanie wsparcia IT użytkownikom wewnętrznym jako pierwsza linia Help Desk
  • Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów sprzętowych i programowych
  • Konfiguracja i konserwacja urządzeń komputerowych, mobilnych i sieciowych
  • Instalacja i aktualizacja systemów operacyjnych i aplikacji, dbanie o bezpieczeństwo danych
  • Tworzenie i aktualizacja dokumentacji oraz procedur IT
  • Współpraca z zespołami IT w celu zapewnienia spójnego działania infrastruktury
Wymagania:
  • Minimum roczne doświadczenie w wsparciu IT lub Help Desk
  • Umiejętność diagnozowania i naprawy sprzętu komputerowego i urządzeń mobilnych
  • Znajomość systemów Windows i pakietu Microsoft Office 365
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego umożliwiająca czytanie dokumentacji technicznej
  • Umiejętność jasnego i cierpliwego komunikowania się z użytkownikami
Mile widziane
  • Doświadczenie z systemami iOS lub innymi urządzeniami mobilnymi
  • Wiedza o sieciach i podstawowych zasadach bezpieczeństwa IT
Oferujemy:
  • Pracę z nowoczesnymi technologiami w dynamicznym środowisku IT
  • Program wdrożeniowy i wsparcie zespołu
  • Dostęp do szkoleń i certyfikacji technicznych
  • Pakiet benefitów pozapłacowych i ubezpieczenie na życie
  • Przyjazną atmosferę pracy i kulturę dzielenia się wiedzą
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Service Desk

dzisiaj

Medicover Sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96

Do zespołu Service Desk​ poszukujemy zaangażowanego Młodszego specjalistę / Młodszą specjalistkę ds. Service Desk . Jeśli lubisz pomagać innym,...

Więcej informacji

Młodszy specjalista ds. IT/Help Desk

2025-08-21

Akord Fabryka Mebli M. Zając, W. Zając spółka komandytowo-akcyjna

mazowieckie / Stare Gnatowice

Udzielanie kompleksowego wsparcia technicznego i funkcjonalnego użytkownikom wewnętrznym jako pierwsza linia Help Desk. Diagnozowanie i efektywne...

Więcej informacji