Pracownik recepcji

Ogłoszenie numer: 10038919, z dnia 2025-07-17

Klient portalu Praca.pl

Pracownik recepcji

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Powitanie gości i obsługa klientów zgodnie z wysokimi standardami
  • Utrzymanie estetyki recepcji, sal konferencyjnych i przestrzeni wspólnych
  • Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz współpraca z kurierami
  • Monitorowanie i uzupełnianie zapasów artykułów biurowych i spożywczych
  • Prowadzenie rejestrów kart dostępu i kluczy do aut służbowych
  • Współpraca z administracją budynku, ochroną i serwisem technicznym
  • Obsługa centrali telefonicznej i poczty elektronicznej
  • Realizacja bieżących poleceń przełożonych

Wymagania

  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Wysoka kultura osobista i umiejętność budowania relacji
  • Dobra organizacja pracy i samodzielność
  • Dyspozycyjność w pełnym wymiarze czasu pracy

Oferujemy

  • Stabilną umowę o pracę lub zlecenie
  • Prywatną opiekę medyczną oraz kartę sportową na preferencyjnych warunkach
  • Możliwość dołączenia do grupowego ubezpieczenia
  • Przyjazną atmosferę i wsparcie zespołu
  • Szkolenie wdrożeniowe oraz możliwość rozwoju zawodowego
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty pracy:

Nauczyciel języka angielskiego

dzisiaj

English Language Centre "First Decision"

mazowieckie / Warszawa, Centrum

Więcej informacji

Specjalisty w Dziale Inwentaryzacji

dzisiaj

Warszawski Uniwersytet Medyczny

mazowieckie / Warszawa

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Specjalista ds. Administracyjno-Biurowych

wczoraj

AUTO1 Polska Sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa

Zakres obowiązków: Obsługa recepcji, gości i korespondencji Organizacja kalendarza i sal konferencyjnych Przygotowywanie dokumentacji i pism...

Więcej informacji

Recepcjonistka / Recepcjonista

2025-08-05

Auto Fus Group sp. J.

mazowieckie / Warszawa

Opis stanowiska kierowanie przepływem Klientów i udzielanie ogólnych informacji, prowadzenie dokumentacji recepcyjnej, obsługa telefoniczna rozmów...

Więcej informacji