Pracownik Recepcji

Pracownik Recepcji
Miejsce pracy: Warszawa, Śródmieście
Zadania:
  • Zarządzanie bieżącymi operacjami centrum, w tym obsługa rezerwacji i eventów.
  • Kontakt z klientami oraz współpraca z aktualnymi dostawcami.
  • Utrzymywanie czystości i porządku w miejscach publicznych.
  • Przyjmowanie połączeń i zarządzanie korespondencją elektroniczną.
  • Kontrola finansów, faktur, płatności i miesięcznych rozliczeń.
  • Wsparcie administracyjne i zamknięcie centrum.
Wymagania:
  • Umiejętności obsługi komputera, w tym programów biurowych i mailowych.
  • Komunikatywność, punktualność i dobra organizacja pracy.
  • Podstawowa znajomość języka angielskiego.
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
  • Stabilne warunki zatrudnienia w dynamicznym środowisku.
  • Przyjazną atmosferę pracy z dodatkowymi benefitami (ubezpieczenie zdrowotne, dostęp do siłowni).
  • Lokalizacja w centrum wielkiego miasta.

Najnowsze oferty pracy:

Pizzer

wczoraj

Powiatowy Urząd Pracy w Wołominie

mazowieckie / Marki

Więcej informacji

Operator koparki

wczoraj

Powiatowy Urząd Pracy w Wołominie

mazowieckie / Nowy Janków

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Recepcjonistka / Recepcjonista

wczoraj

Plastics Group Sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa

Twój zakres obowiązków obsługa recepcji firmy przyjmowanie i obsługa gości łączenie rozmów telefonicznych współpraca z firmami kurierskimi i innymi...

Więcej informacji

Recepcjonista / Recepcjonistka

2025-05-29

OmniOffice Sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa, Śródmieście

Zakres obowiązków: Uwaga: praca w godzinach: 07:30 - 15:30 Bieżące sprawy operacyjne centrum Obsługa rezerwacji sal konferencyjnych (podanie kawy,...

Więcej informacji