Pracownik recepcji

Pracownik recepcji
Miejsce pracy: Warszawa, Śródmieście
ZADANIA:
  • Obsługa operacyjna, w tym rezerwacje sal, zapewnienie cateringowych oraz technicznych usług dodatkowych.
  • Zarządzanie kontaktami z klientami i współpraca z zespołem.
  • Prowadzenie korespondencji, dbałość o czystość przestrzeni publicznych.
  • Nadzór finansowy, w tym obsługa kasy, faktur i płatności.
WYMAGANIA:
  • Umiejętność obsługi komputera i aplikacji biurowych.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2.
  • Dobre umiejętności organizacyjne, komunikatywność, punktualność.
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie atutem.
OFERUJEMY:
  • Stabilne zatrudnienie w dynamicznym środowisku.
  • Przyjazną atmosferę, prywatne ubezpieczenie zdrowotne oraz inne benefity.
  • Pracę w centralnej lokalizacji miasta.

Najnowsze oferty pracy:

Ekspert / Ekspertka ds. Komunikacji Zewnętrznej (segment B2B)

dzisiaj

POLPHARMA S.A.

mazowieckie / Warszawa

Więcej informacji

Pracownik produkcji - bez doświadczenia

dzisiaj

Personnel Service Polska

mazowieckie / Piaseczno

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Recepcjonista

wczoraj

Klient portalu Praca.pl

mazowieckie / Warszawa, Wola

Obsługa pracowników i gości Zarządzanie korespondencją i dokumentami Organizacja ewentów i zarządzanie materiałami biurowymi Rejestracja gości i...

Więcej informacji

Recepcjonistka / Recepcjonista

wczoraj

Elanders Polska Sp. z o.o.

mazowieckie / Płońsk

Opis stanowiska: obsługa recepcji firmy; dbanie o pozytywny wizerunek firmy; przyjmowanie i obsługa gości; łączenie rozmów telefonicznych; przygotowanie...

Więcej informacji