Pracownik sekretariatu

Pracownik sekretariatu
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
  • Obsługa korespondencji oraz kontaktów telefonicznych
  • Organizacja spotkań i bieżące wsparcie administracyjne
  • Zamawianie materiałów biurowych i dbanie o aprowizację
  • Sporządzanie zestawień i raportów według ustalonego schematu
  • Uporządkowane prowadzenie dokumentacji i kalendarza biura
Wymagania:
  • Minimum 15 lat doświadczenia w pracy biurowej (również mile widziane osoby na emeryturze)
  • Znajomość pakietu MS Office
  • Umiejętność sprawnej komunikacji telefonicznej
  • Samodzielność, dobra organizacja pracy i systematyczność
Oferujemy:
  • Pracę w kameralnym środowisku bez korporacyjnych struktur
  • Wzrost wynagrodzenia wraz z nabywaniem znajomości procesów
  • Możliwość rozwoju: awans na asystenta/kę zarządu lub praca w dziale handlowym (dodatkowe premie)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty pracy:

Magazynier (również z orzeczeniem)

dzisiaj

ManpowerGroup

mazowieckie / Warszawa

Więcej informacji

Grafik / Graficzka

dzisiaj

DAMBAT Jastrzębski S.K.A.

mazowieckie / Grodzisk Mazowiecki, tylko praca stacjonarna

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Sekretarka

2025-09-08

Powiatowy Urząd Pracy w Lipsku

mazowieckie / Lipsko

wg programu stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wymagania inne:

Więcej informacji

Sekretarka

2025-09-08

Urząd Gminy Stanisławów

mazowieckie / Stanisławów

a) przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrz Urzędu,b) prowadzenie ewidencji korespondencji w systemie Elektronicznego...

Więcej informacji