Pracownik sekretariatu

Pracownik sekretariatu
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
  • Obsługa korespondencji oraz kontaktów telefonicznych
  • Organizacja spotkań i bieżące wsparcie administracyjne
  • Zamawianie materiałów biurowych i dbanie o aprowizację
  • Sporządzanie zestawień i raportów według ustalonego schematu
  • Uporządkowane prowadzenie dokumentacji i kalendarza biura
Wymagania:
  • Minimum 15 lat doświadczenia w pracy biurowej (również mile widziane osoby na emeryturze)
  • Znajomość pakietu MS Office
  • Umiejętność sprawnej komunikacji telefonicznej
  • Samodzielność, dobra organizacja pracy i systematyczność
Oferujemy:
  • Pracę w kameralnym środowisku bez korporacyjnych struktur
  • Wzrost wynagrodzenia wraz z nabywaniem znajomości procesów
  • Możliwość rozwoju: awans na asystenta/kę zarządu lub praca w dziale handlowym (dodatkowe premie)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty pracy:

Doradca Klienta / Przedstawiciel Handlowy

dzisiaj

Doradcy Energetyczni Sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa, Aleja Komisji Edukacji Narodowej 18

Więcej informacji

Account Manager z doświadczeniem w sprzedaży B2B produktów premium z j. francuskim

dzisiaj

SLODKIE sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa, ul. Chełmżyńska 180H

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Sekretarka

2025-07-31

Urząd Gminy Dębe Wielkie

mazowieckie / Dębe Wielkie

I. Z zakresu prowadzenia sekretariatu:1) prowadzenie sekretariatu Wójta i Zastępcy Wójta;2) organizowanie spotkań wewnętrznych i zewnętrznych...

Więcej informacji

Sekretarz sądowy

2025-07-31

Powiatowy Urząd Pracy w Lipsku

mazowieckie / Lipsko

wg programu stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:

Więcej informacji