Pracownik telefonicznego wsparcia obsługi klienta k/m

Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Pracownik telefonicznego wsparcia obsługi klienta k/m
Miejsce pracy: Warszawa
Numer: StPr/25/07241
OBOWIĄZKI:
- obsługa telefoniczna klienta;- praca przy użyciu komputera;- weryfikacja poprawności adresów oraz telefonów w ofertach;- pomoc klientom w realizacji zamówień;- praca może być wykonywana zdalnie z miejsca zamieszkania pracownika;
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Pozostali pracownicy obsługi biurowej (wymagany staż - lata: 1)
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: polski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Uprawnienia: Obsługa komputera


Wymagania inne:

Wymagania:- wykształcenie: średnie ogólnokształcące;- doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok;- orzeczenie o stopniu niepełnosprawności;- umiejętność obsługi komputera;- umiejętność obsługi telefonu;- doskonała znajomość języka polskiego;Praca w godzinach: 08:00 - 16:00;

Miejsce pracy:

Warszawa


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN


Opis wynagrodzenia:

+ możliwa premia;Pracodawca oferuje również możliwość pracy w niepełnym wymiarze czasu.

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Najnowsze oferty pracy:

Menedżer - branża gastronomiczna

dzisiaj

TOMASZ MAKAĆ-MIKOŁAJCZYK 1.Catering Blue 2.Cukiernia Blue Cake 3. Prestige Cars

mazowieckie / Mokobody

Więcej informacji

Mechanik pojazdów samochodowych

dzisiaj

USŁUGI-MECHANIKA POJAZDOWA MIROSŁAW MARKIEWICZ

mazowieckie / Cegielnia

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży

dzisiaj

Klient portalu Praca.pl

mazowieckie / Warszawa

Obsługa zapytań mailowych od agencji sprzedaży. Dokonywanie kalkulacji i aktualizacji rezerwacji oraz wyjaśnianie zmian. Współpraca z innymi działami w...

Więcej informacji

Pracownik ds. obsługi klienta z j. niemieckim

dzisiaj

Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.

mazowieckie /

Obowiązki: Analiza procedur, odpowiedzi na pytania klientów. Doradztwo techniczne, organizacja wizyt serwisowych. Propozycje dodatkowych usług i...

Więcej informacji