Jesteśmy firmą świadcząca usługi EAP na polskim rynku od 2018 roku w zakresie wsparcia psychologicznego, menedżerskiego i prawno-finansowego. Programy Wsparcia Pracowników EAP (Employee Assistance Program) zapewniają profesjonalne wsparcie pracownikom przeżywającym trudności w codziennym życiu oraz członkom ich rodzin.
- Pełnienie funkcji pierwszego punktu kontaktu dla klientów szukających wsparcia, w ramach programu pomocy pracowniczej, współpracując z psychologami i prawnikami.
- Udzielanie rzetelnych i kompleksowych informacji na temat dostępnych programów wsparcia.
- Obsługa zapytań i próśb klientów za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz rozmów telefonicznych.
- Prowadzenie zdalnych konsultacji oraz sesji poradnictwa psychologicznego dla pracowników i członków ich rodzin.
- Udział w procesie rekrutacji specjalistów, takich jak psycholodzy, prawnicy i trenerzy.
- Prowadzenie sesji szkoleniowych i webinarów z zakresu psychologii.
- Wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku psychologia.
- Biegła znajomość języka angielskiego, pozwalająca na swobodną komunikację (poziom C1).
- Minimum dwuletnie doświadczenie w pracy w środowisku biznesowym.
- Co najmniej trzyletnie doświadczenie w udzielaniu poradnictwa psychologicznego.
- Wysokie umiejętności interpersonalne, w tym profesjonalizm, empatia i asertywność.
- Pełny wymiar pracy, 40 godzin tygodniowo, w 100% zdalnie na zasadach kontraktu B2B.
- Elastyczny grafik, który pozwala na dostosowanie godzin pracy.
- Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, działającej w perspektywicznej branży.
- Możliwość nieustannego rozwoju w różnych obszarach, takich jak interwencje kryzysowe, wsparcie menedżerskie czy prowadzenie szkoleń.
- Pełen dostęp do szkoleń online, w tym z zakresu psychologii, prawa i finansów.
- Współpracę w zgranym zespole, gdzie cenimy sobie wzajemne relacje i przyjazną atmosferę.
Najnowsze komentarze