Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań.
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin
na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Praca na stanowisku wiąże się z permanentną obsługą klientów zewnętrznych (spoza administacji, np. obywatele, przedsiębiorstwa), nietypowymi godzinami pracy (dyżury), krajowymi i zagranicznymi wyjazdami służbowymi.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska opisane jest pod adresem https://www.gov.pl/web/premier/Informacja-o-dostepnosci-KPRM-dla-osob-z-niepelnosprawnosciami
Zakres zadań
- Przygotowuje materiały do wykorzystania przez Rzecznika (briefy, odpowiedzi na pytania, notatki, raporty), na podstawie opracowań Centrum Informacyjnego Rządu, informacji z innych komórek organizacyjnych Kancelarii oraz materiałów udostępnionych przez ministerstwa oraz inne organy administracji rządowej.
- Współtworzy plan komunikacji Rzecznika w mediach oraz social mediach.
- Śledzi bieżące działania rządu (w tym członków Kierownictwa Kancelarii oraz organów pomocniczych i opiniodawczo-doradczych), przebieg procesu legislacyjnego oraz doniesienia medialne.
- Analizuje debaty publiczne we współpracy z Biurem Szefa KPRM oraz Centrum Informacyjnym Rządu.
- Koordynuje współpracę z członkami Rady Ministrów oraz obsługujących ich urzędów w zakresie wystąpień publicznych.
- Organizuje bezpośrednią komunikację z obywatelami na temat działań rządu i planuje inne działania upowszechniające informacje z rządu.
- Monitoruje stan realizacji zadań zlecanych przez Rzecznika wskazanym podmiotom.
- Śledzi najnowsze trendy, badania i dobre praktyki z zakresu komunikacji w Polsce i na świecie.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe- Powyżej 3 lat doświadczenia zawodowego w zakresie komunikacji lub PR, lub marketingu lub reklamy lub pracy w mediach.
- Posiadanie wiedzy z zakresu: aktualnej sytuacji politycznej, gospodarczej i społecznej w Polsce i na świecie, ze szczególnym z uwzględnieniem problematyki unijnej; komunikacji, w tym nowoczesnych trendów oraz dobrych praktyk z Polski i ze świata; narzędzi PR; zasad redagowania i korekty tekstów; przebiegu procesu legislacyjnego; przepisów prawa prasowego; zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej.
- Posiadanie kompetencji miękkich: radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, kreatywność, myślenie analityczne, komunikacja.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie odpowiadającym B1.
- Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą PL: TAJNE, EU: Secret UE/EU Secret, NATO: NATO Secret lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego.
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Znajomość języka angielskiego na poziomie odpowiadającym B2
Najnowsze komentarze