Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań.
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin
na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Praca na stanowisku wiąże się z: nietypowymi godzinami pracy (dyżury), krajowymi i zagranicznymi wyjazdami służbowymi częstym reprezentowaniem urzedu na zewnątrz.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska opisane jest pod adresem https://www.gov.pl/web/premier/Informacja-o-dostepnosci-KPRM-dla-osob-z-niepelnosprawnosciami
Zakres zadań
- Koordynuje projekty w obszarze przeciwdziałania przemocy domowej i przemocy ze względu na płeć, w tym odpowiada za zlecanie i finansowanie badań, ekspertyz i analiz dotyczących zjawiska przemocy domowej i przemocy ze względu na płeć.
- Odpowiada za współpracę międzysektorową i międzynarodową w sprawach związanych z przeciwdziałaniem przemocy domowej i ze względu na płeć, odpowiada za relację i realizowanie projektów z przedstawicielami administracji rządowej i samorządowej, z krajowymi i międzynarodowymi organizacjami, instytucjami zagranicznymi i innymi państwami.
- Odpowiada za opracowywanie i koordynację realizacji Rządowego Programu Przeciwdziałania Przemocy Domowej, monitorowanie oraz przygotowanie sprawozdania z jego realizacji, a także za uwzględnienie w tym zadaniu perspektywy płci i obowiązku przeciwdziałania przemocy ze względu na płeć.
- Obsługuje organy, komisje, rady i zespoły działające przy Ministrze lub w których pracach bierze udział przedstawiciel Ministra.
- Wspiera działania komunikacyjne Departamentu, Zespołu i Ministra we współpracy z Centrum Informacyjnym Rządu.
- Wykonuje inne zadania zlecone przez Dyrektora.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe- Powyżej 3 lat doświadczenia zawodowego w zakresie współpracy międzynarodowej lub koordynowania projektów.
- Posiadanie wiedzy z zakresu: zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej; funkcjonowania społeczeństwa obywatelskiego i trzeciego sektora w Polsce i na świecie; praw człowieka i równego traktowania; rozwiązań systemowych w polskim i międzynarodowym otoczeniu prawnym dotyczących przeciwdziałania przemocy domowej i przemocy ze względu na płeć.
- Posiadanie kompetencji miękkich: współpraca, organizacja pracy i orientacja na osiągane celów, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, kreatywność, myślenie analityczne, komunikacja.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie odpowiadającym C1.
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Najnowsze komentarze