Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Radca
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 148137

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań.
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin
na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.


Praca na stanowisku może się wiązać z krajowymi lub zagranicznymi wyjazdami służbowymi oraz zagrożeniem korupcją. Stanowisko wiąże się z dostępem do informacj niejawnych o klauzuli "zastrzeżone".


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska opisane jest pod adresem https://www.gov.pl/web/premier/Informacja-o-dostepnosci-KPRM-dla-osob-z-niepelnosprawnosciami

Zakres zadań

  • Merytorycznie obsługuje Prezesa Rady Ministrów/Szefa KPRM w zakresie analizowania ofert realizacji zadań publicznych i sprawozdań z realizacji zadań publicznych zleconych uprawnionym podmiotom w trybie art. 11b ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, w tym analizuje dokumentację źródłową.
  • Przygotowuje projekty: wezwań do zwrotu niewłaściwie wydatkowanej dotacji, zawiadomień o wszczęciu postępowania administracyjnego oraz decyzji administracyjnych i inne, w celu zapewnienia prawidłowego wydatkowania i rozliczenia środków publicznych.
  • Prowadzi postępowania administracyjne dotyczące zwrotu nieprawidłowo wykorzystanych dotacji oraz przygotowuje decyzje umorzeniowe.
  • Współpracuje z pozostałymi pracownikami wydziału w zakresie opracowania projektów wezwań do zwrotów, zawiadomień o wszczęciu postepowań oraz projektów decyzji administracyjnych jak również w zakresie prowadzonych postępowań administracyjnych.
  • Analizuje dokumentację sprawozdawczą w zakresie merytoryczno-finansowym i przedstawia rekomendacje odnośnie do rozliczenia zadania publicznego bądź podjęcia innych działań nakierowanych na odzyskanie nieprawidłowo wydatkowanej dotacji.
  • Prowadzi rejestr ofert i sprawozdań z realizacji zadań publicznych, które wpływają do KPRM.
  • Wykonuje zadania bieżące z wykorzystaniem elektronicznego systemu obiegu dokumentów.
  • Wykonuje inne, bieżące zadania zlecone przez bezpośredniego przełożonego w celu prawidłowego i terminowego działania komórki organizacyjnej.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
  • Powyżej 3 lat doświadczenia zawodowego w zakresie stosowania prawa oraz tworzenia i opiniowania dokumentów prawnych
  • Posiadanie wiedzy z zakresu: ustawy o finansach publicznych, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej
  • Posiadanie kompetencji miękkich: myślenie analityczne; komunikacja, w tym asertywność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie prawa lub administracji
  • Powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w zakresie prowadzenia lub udziału w postępowaniach administracyjnych
  • Przeszkolenie z zakresu przeciwdziałania korupcji
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie odpowiadającym B1
  • Wiedza z zakresu: ustawy o dostępie do informacji publicznej; ustawy o ochronie danych osobowych; ustawy o ochronie informacji niejawnych

Najnowsze oferty pracy:

Rekruter telefoniczny / Rekruterka telefoniczna

dzisiaj

Klient portalu Praca.pl

mazowieckie / Radom

Więcej informacji

Pracownik prowadzący proces produkcyjny

dzisiaj

Klient portalu Praca.pl

mazowieckie / Warszawa

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Starszy specjalista

wczoraj

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie

mazowieckie / Warszawa

Warunki pracy Praca administracyjno-biurowa. Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer,...

Więcej informacji

Starszy specjalista ds. prawnych

2025-02-20

Urząd Dozoru Technicznego

mazowieckie / Warszawa

Do Twoich zadań należeć będzie: Sporządzanie projektów opinii prawnych, wyjaśnień i informacji na potrzeby komórek organizacyjnych oraz oddziałów...

Więcej informacji