Radca/radczyni

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Radca/radczyni
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 159274

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań.
Osoba zajmująca stanowisko wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin
na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.


Praca na stanowisku wiąże się z: nietypowymi godzinami pracy (w tym dyżury), permanentną obsługą klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatelki/obywatele, przedsiębiorstwa), częstym reprezentowaniem urzędu na zewnątrz.


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska opisane jest pod adresem https://www.gov.pl/web/premier/Informacja-o-dostepnosci-KPRM-dla-osob-z-niepelnosprawnosciami

Zakres zadań

  • Zapewnia obsługę organizacyjną, logistyczną i merytoryczną wizyt, spotkań i posiedzeń z udziałem Szefa KPRM.
  • Koordynuje obsługę organizacyjną, w tym informacyjną Szefa KPRM.
  • Prowadzi bieżącą korespondencję oraz przygotowuje informacje i komunikaty dotyczące działań Szefa KPRM, w tym na potrzeby kontaktów z mediami oraz w mediach społecznościowych.
  • Prowadzi terminarz spotkań i wizyt Szefa KPRM, rejestr delegacji oraz realizuje połączenia telefoniczne Szefa KPRM.
  • Przyjmuje, rejestruje, przechowuje i przekazuje według właściwości korespondencję Szefa KPRM zgodnie z wymogami Instrukcji Kancelaryjnej KPRM i Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt KPRM oraz przekazuje Szefowi KPRM pisma i materiały przedkładane przez komórki organizacyjne Kancelarii oraz przekazuje je zwrotnie po otrzymaniu od Szefa KPRM.
  • Informuje właściwych Dyrektorów innych komórek organizacyjnych Kancelarii o dyspozycjach ustnych i dekretacjach Szefa KPRM oraz udziela pracownikom Kancelarii, ministerstw i urzędów centralnych oraz innym interesantom informacji w sprawach obiegu dokumentów, w ramach udzielonego upoważnienia.
  • Gromadzi niezbędne informacje o osobach, urzędach, instytucjach i organizacjach, z którymi Szef KPRM pozostaje w kontakcie.
  • Wykonuje inne zadania zlecone przez przełożonych, w celu zapewnienia sprawnej obsługi Biura.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
  • Powyżej 3 lat doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych w zakresie obsługi organizacyjnej, w tym: komunikacyjnej/informacyjnej lub organizacji wydarzeń
  • Znajomość: zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej; zasad redagowania komunikatów informacyjnych, w tym w mediach społecznościowych; zasad organizacji wizyt, spotkań, wydarzeń, w tym medialnych
  • Posiadanie kompetencji miękkich: myślenie analityczne, komunikacja, kreatywność, współpraca, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Znajomość j. angielskiego na poziomie odpowiadającym B1 lub innego języka urzędowego UE na poziomie odpowiadającym B1

Najnowsze oferty pracy:

Magazynier / Magazynierka Strefy Wysyłki

dzisiaj

Lotte Wedel Sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa

Więcej informacji

Menedżer / Menedżerka ds. Importu i Strategii Produktowej

dzisiaj

Klient portalu Praca.pl

mazowieckie / Warszawa

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Podinspektor - stanowisko ds. organizacyjno-finansowych

2025-12-22

Urząd Miasta Płocka

mazowieckie / Płock

Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) obsługa korespondencji oraz poczty elektronicznej Wydziału Strategii, Architektury i...

Więcej informacji

Specjalista ds. finansów

2025-12-22

JT S.A.

mazowieckie / Warszawa, Białołęka

Miejsce pracy: Warszawa (Białołęka) DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: Księgowanie i rozliczanie dokumentów księgowych Weryfikacja kompletności...

Więcej informacji