OmniOffice – dynamicznie rozwijająca się firma w branży nieruchomości komercyjnych oferująca wynajem biur serwisowanych i wirtualnych oraz sal konferencyjnych, poszukuje osoby na stanowisko Asystenta ds. Marketingu i Eventów. Szukamy osoby ambitnej i pełnej entuzjazmu, która chciałaby zdobyć doświadczenie w marketingu i przy organizacji wydarzeń.
- obsługa najemców zgodnie ze standardami firmy
- obsługa rezerwacji sal konferencyjnych (podanie kawy, herbaty, pomoc z podpięciem się do rzutnika, tv)
- organizacja obiegu dokumentacji
- rejestracja i skanowanie korespondencji przychodzącej
- odbieranie telefonów i obsługa skrzynki mailowej
- inne, drobne prace administracyjne w ramach wsparcia pozostałych członków zespołu
- umiejętność obsługi komputera oraz prowadzenia profesjonalnej korespondencji mailowej
- znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym obsługę klienta (B1/B2)
- punktualność i dobra organizacja pracy własnej
- komunikatywność i wysoki poziom kultury osobistej
- znajomość pakietu MS Office
- doświadczenie w pracy biurowej/obsłudze klienta
- umowę o pracę lub umowę zlecenie (w zależności od preferencji kandydata)
- pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00
- prywatne ubezpieczenie zdrowotne
- dostęp do siłowni
- możliwość pracy w środowisku biznesowym
- pracę w jednej z naszych lokalizacji w Warszawie (Warszawa Centrum)
Najnowsze komentarze