Recepcjonista

Recepcjonista
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
  • obsługa recepcji i gości, dbanie o pozytywne pierwsze wrażenie,
  • organizacja spotkań i sal konferencyjnych,
  • obsługa korespondencji, paczek i dokumentów,
  • wsparcie administracyjne (zamówienia, rozliczenia, raporty),
  • dbanie o porządek i estetykę biura,
  • współpraca z zespołem i reagowanie na bieżące potrzeby pracowników.
Wymagania:
  • doświadczenie w pracy recepcyjnej, administracyjnej lub w obsłudze klienta (min. 1 rok),
  • wysoka kultura osobista i dobre umiejętności komunikacyjne,
  • znajomość MS Office,
  • zaangażowanie i samodzielność,
  • podstawowa znajomość języka angielskiego
Mile widziane
  • prawo jazdy kat. B,
  • inicjatywa i chęć usprawniania procesów.
Oferujemy:
  • zatrudnienie w pełnym wymiarze w oparciu o umowę o pracę, B2B lub zlecenie,
  • nowoczesne biuro i przyjazne środowisko pracy,
  • możliwość udziału w rozwoju dynamicznie rosnącej firmy,
  • zniżki na produkty,
  • dofinansowanie do karty sportowej, prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenia,
  • pracę stacjonarną w dogodnej lokalizacji.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty pracy:

Terapeuta / Terapeutka Muzykoterapii / Arteterapii

dzisiaj

Fundacja Avalon Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym

mazowieckie / Warszawa, Mokotów

Więcej informacji

Event Marketing Specialist

dzisiaj

Benefit Systems S.A.

mazowieckie / Warszawa, przy stacji metra Rondo Daszyńskiego

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Recepcjonista

wczoraj

Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie

mazowieckie / Józefosław

REF PI Zakres:- obsługa recepcji przychodni lekarskiej,- kontakt telefoniczny z klientami przychodni,- umawianie wizyt /prowadzenie zapisów,- prace biurowe...

Więcej informacji

Pracownik Recepcji w Salonie Fryzjerskim

wczoraj

ICON Hair Studio

mazowieckie / Warszawa, Metro Świętokrzyska

Zakres obowiązków: profesjonalna obsługa klientów i dbanie o pozytywne pierwsze wrażenie, zarządzanie harmonogramem wizyt i rezerwacjami, bieżący...

Więcej informacji