Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe,
- permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- budynek urzędu nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Zakres zadań
- Koordynuje i prowadzi nadzór nad funkcjonowaniem wewnętrznej bazy danych o kontrolach i działaniach pokontrolnych, w szczególności nad dokumentacją znajdującą się w bazie oraz prowadzi analizy na podstawie danych znajdujących się w bazie
- Monitoruje dane wprowadzane przez pracowników wojewódzkich inspektoratów ochrony środowiska do wewnętrznej bazy danych o kontrolach i działaniach pokontrolnych oraz weryfikuje dane wykorzystywane w sprawozdawczości organów Inspekcji Ochrony Środowiska
- Wspiera nadzór nad funkcjonowaniem pozostałych rejestrów i baz GIOŚ zawierających dane o kontrolach i działaniach pokontrolnych
- Bierze udział w sporządzaniu dokumentacji związanej z realizacją obowiązków planistycznych i statystycznych dotyczących działalności kontrolnej Inspekcji Ochrony Środowiska
- Wspiera organizację szkoleń i kursów dla pracowników Inspekcji Ochrony Środowiska
- Bierze udział w opiniowaniu aktów prawnych oraz innych dokumentów
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe- Znajomość polskich przepisów ochrony środowiska w zakresie kompetencji IOŚ
- Znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego
- Znajomość ustawowych zadań i kompetencji organów Inspekcji Ochrony Środowiska
- Znajomość przepisów Prawo przedsiębiorców
- Umiejętność interpretacji przepisów prawnych i stosowania prawa w praktyce
- Umiejętność biegłej obsługi komputera w środowisku Windows oraz Internetu
- Praktyczna znajomość pakietu Microsoft Office (Microsoft Word, Excel, PowerPoint)
- Komunikatywność, dobra organizacja pracy oraz umiejętność pracy w zespole
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Najnowsze komentarze