Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Referendarz
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 147150
Warunki pracy
- Praca administracyjno-biurowa.
- Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe.
- Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
- Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz.
- Permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach.
- Budynek przy ul. Żurawiej 4a jest dostępny i częściowo dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Wewnątrz zapewniona jest odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych, a także drzwi wewnętrzne o odpowiedniej szerokości. W budynku znajdują się dwie windy ułatwiające poruszanie się, ale nie są w pełni dostosowane dla osób na wózku inwalidzkim (wejścia do windy mają szerokość 77 cm). W budynku znajduje się łazienka dostosowana dla osób niepełnosprawnych.
Zakres zadań
- Uczestniczy w realizacji programów resortowych oraz zadań finansowanych ze środków FS w trybie naboru wniosków lub otwartego konkursu ofert, w tym w sprawach związanych z oceną wniosków i ofert składanych w ramach ogłoszonych naborów wniosków oraz konkursów ofert, przygotowaniem, zawieraniem oraz realizacją i rozliczaniem umów dotyczących programów resortowych i zadań finansowanych ze środków FS, wraz z monitorowaniem realizacji programów oraz weryfikacją sprawozdań przekazanych przez podmioty, które otrzymały środki FS na realizację programów/zadań.
- Uczestniczy w prowadzeniu spraw wynikających z nadzoru nad realizacją przez PFRON zadań określonych ustawą o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w obszarze rehabilitacji społecznej poprzez monitorowanie realizacji zadań oraz programów PFRON, występowanie o informacje o danych statystycznych i prowadzonych sprawach.
- Udziela wyjaśnień i porad obywatelom oraz pracownikom urzędów jednostek samorządu terytorialnego zgłaszającym się do Biura (telefonicznie lub osobiście) w sprawach dotyczących programów resortowych i zadań finansowych ze środków FS oraz sprawach dotyczących rehabilitacji społecznej osób z niepełnosprawnościami.
- Prowadzi działania upowszechniające wiedzę i dobre praktyki z zakresu aktywizacji społecznej osób z niepełnosprawnościami poprzez przygotowywanie i aktualizowanie materiałów informacyjnych publikowanych na stronie internetowej Ministerstwa i BON dotyczących FS oraz PFRON.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe- Znajomość ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych i przepisów wykonawczych
- Znajomość ustawy o Funduszu Solidarnościowym
- Znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych w zakresie funduszy celowych
- Umiejętność współpracy
- Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
- Umiejętność analizy i syntezy informacji
- Komunikatywność
- Rzetelność
- Umiejętność obsługi komputera: MS Office
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Najnowsze komentarze