Komenda Główna Policji w Warszawie
Komendant Główny Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Komendant Główny Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Referendarz
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 151336
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- zagrożenie korupcją,
- praca pod presją czasu.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- naturalne i sztuczne oświetlenie,
- wymuszona pozycja ciała,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę,
- przy wejściu do budynku brak podjazdu dla osób z niepełnosprawnościami, w budynku znajduje się winda.
Zakres zadań
- Prowadzi postępowania administracyjne, pozostające we właściwości biura, dotyczące im.in. ustalania uprawnień do odszkodowań z tytułu wypadków i chorób policjantów pozostających w związku ze służbą, opracowuje projekty decyzji i postanowień w administracyjnym toku instancji
- Przygotowuje korespondencję niejawną, wysyła, nadaje i odbiera z Poczty Specjalnej oraz od innych nadawców, rejestruje i przekazuje kierownictwu biura
- Prowadzi dzienniki korespondencyjne biura, w tym rejestruje dokumenty jawne wpływające i wychodzące z biura, dystrybuuje korespondencję kierowaną i wytworzoną w biurze, prowadzi elektroniczny rejestr prowadzonych postepowań oraz przedkłada korespondencję kierownictwu biura do dekretacji
- Prowadzi obsługę sekretariatu biura, w tym obsługuje elektroniczną skrzynkę nadawczo-odbiorczą oraz platformę e-PUAP, prowadzi kalendarz spotkań, organizuje delegacje, narady i spotkania służbowe kierownictwa biura, prowadzi obsługę funduszu reprezentacyjnego dyrektora biura i jego zastępców
- Sporządza projekty pism kierowanych do komórek organizacyjnych KGP, jednostek organizacyjnych Policji oraz stron postępowań administracyjnych
- Prowadzi ewidencję czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich policjantów i pracowników biura w systemie SWOP
- Prowadzi ewidencję i przechowuje decyzje, upoważnienia itp. wydane przez Dyrektora Biura Finansów Komendy Głównej Policji
- Przyjmuje z komórek organizacyjnych biura zapotrzebowania na: materiały kancelaryjno-biurowe, branżową literaturę i czasopisma, technikę policyjną, wyposażenie kwatermistrzowskie i sprzęt informatyczny, dystrybuuje oraz prowadzi ich ewidencję
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego powyżej 1,5 roku pracy w administracji publicznej
- Dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
- Dobra znajomość przepisów dotyczących: metod i form pracy kancelaryjnej i archiwizacji dokumentów, ustawy o Policji, ustawy o świadczeniach odszkodowawczych przysługujących w razie wypadku lub choroby pozostających ze służbą, ustawy o komisjach lekarskich podległych ministrowi właściwemu do spraw wewnętrznych, kodeksu postępowania administracyjnego w zakresie załatwiania spraw, doręczeń i terminów
- Umiejętność stosowania prawa w praktyce
- Umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office
- Dobra organizacja pracy własnej
- Komunikatywność
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Umiejętność działania w sytuacjach stresowych
- Umiejętności analityczne i redakcyjne
Najnowsze komentarze