Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Referendarz
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 151974
Warunki pracy
- Praca administracyjno-biurowa.
- Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe.
- Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
- Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe.
- Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz.
- Budynek przy ul. Żurawiej 4a jest dostępny i częściowo dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Wewnątrz zapewniona jest odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych, a także drzwi wewnętrzne o odpowiedniej szerokości. W budynku znajdują się dwie windy ułatwiające poruszanie się, ale nie są w pełni dostosowane dla osób na wózku inwalidzkim (wejścia do windy mają szerokość 77 cm). W budynku znajduje się łazienka dostosowana dla osób niepełnosprawnych.
Zakres zadań
- Prowadzi analizy (m.in. społeczno-gospodarcze na potrzeby przygotowania i realizacji koncepcji/programów/projektów; na potrzeby przygotowania dokumentów strategicznych/polityk) w zakresie migracji zarobkowych oraz przepisów dotyczących zatrudniania cudzoziemców, w tym: formułuje założenia oraz analizuje i proponuje zmiany w już realizowanych badaniach; identyfikuje problemy, zagrożenia, uwarunkowania, etc.; gromadzi dane; aktualizuje dane; zestawia i wizualizuje dane (np.: tabela, wykresy, mapy, kartogramy, etc.); analizuje zgromadzone dane, wnioskuje; analizuje zasady i praktyki gromadzenia i przetwarzania danych; formułuje raporty/ rekomendacje/ informacje; konsultuje raporty/ rekomendacje.
- Przygotowuje materiały informacyjne i publikacje dotyczące migracji zarobkowych, w tym przygotowuje tezy, prezentacje, notatki.
- Realizuje ankiety lub inne badania oraz analizuje ich wyniki w zakresie migracji zarobkowych, w tym: opracowuje formularze badań; gromadzi i analizuje wyniki badań; opracowuje raporty z badań; przegotowuje materiały informacyjno-promocyjne na temat wyników badania; konsultuje ze stronami zainteresowanymi wnioski i rekomendacje z badania.
- Bierze udział w opracowywaniu danych statystycznych gromadzonych w Centralnym Systemie Analityczno - Raportowym MRPiPS.
- Organizuje spotkania i szkolenia m.in. z urzędami pracy i urzędami wojewódzkimi dot. migracji zarobkowych, w tym: opracowuje, weryfikuje, uzgadnia programy; analizuje i identyfikuje potrzeby urzędów; organizuje spotkania, szkolenia.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe- Bardzo dobra znajomość j. angielskiego co najmniej na poziomie B2
- Znajomość problematyki rynku pracy i migracji zarobkowych w Polsce
- Znajomość zagadnień z zakresu statystyki i umiejętność interpretowania danych statystycznych
- Umiejętność analizy i syntezy informacji
- Komunikatywność
- Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
- Umiejętność współpracy
- Umiejętność obsługi komputera: MS Office
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Najnowsze komentarze