Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Ministerstwo zajmuje trzy budynki „A”, „B” i „C” o następujących uwarunkowaniach technicznych:
• węzeł sanitarny przystosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością w budynku ”B” (parter) oraz w budynku „A” (dostęp przy pomocy osób trzecich)
• wejście do budynków przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością
• szerokość drzwi i ciągi komunikacyjne w budynkach przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością
• windy dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością
• brak podjazdu dla osób z niepełnosprawnością na wysoki parter w budynku A, na którym usytuowana jest jedna z sal konferencyjnych
Inne warunki, dotyczące charakteru stanowiska pracy:
- praca przy komputerze oraz/lub przy użyciu urządzeń biurowych: fax, ksero, skaner
- permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach
Rekrutacja zdalna (cały proces, od aplikowania do rozmowy kwalifikacyjnej, jest prowadzony zdalnie, bez wychodzenia z domu)
Umowa na zastępstwo!
Zakres zadań
- Zapewnia obsługę techniczną Dyrektora i Zastępców Dyrektora Departamentu;
- Prowadzi administracyjno-gospodarczą obsługę sekretariatu, w tym zaopatrzenie w materiały biurowe; prowadzi obsługę spotkań i narad organizowanych przez Dyrektora i Zastępców Dyrektora Departamentu;
- Wykonuje czynności kancelaryjne, w szczególności: przyjmuje wpływającą do Departamentu korespondencję i ją ewidencjonuje w elektronicznym systemie obiegu dokumentów; przedkłada przełożonym korespondencję do wglądu i dekretacje oraz dokonuje podziału korespondencji zadekretowanej; rejestruje w spisach spraw, nadaje znak sprawy, zakłada teczki aktowe oraz przechowuje akta spraw załatwianych bezpośrednio przez Sekretariat;
- Prowadzi obsługę telefoniczną Departamentu; udziela informacji interesantom, urzędom oraz zainteresowanym podmiotom.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe- Ogólna wiedza na temat resortu
- Ogólna wiedza na temat funkcjonowania administracji publicznej i służby cywilnej
- Znajomość zasad obsługi klienta zewnętrznego i wewnętrznego, w tym umiejętność radzenia sobie w kontaktach z trudnym klientem
- skuteczna komunikacja
- umiejętność organizacji pracy i zorientowanie na osiąganie celów
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Najnowsze komentarze