Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Budynek przy ul. Stefana Batorego 5:
Wejście do budynku od strony ul. Rakowieckiej 2a w Warszawie (Biuro Przepustek) wyposażone w windę zewnętrzną dla osób niepełnosprawnych.
Wejście do budynku przy ul. Stefana Batorego 5 wyposażone w podjazd dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Szerokość ciągów komunikacyjnych i drzwi wewnętrznych dostosowane są do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Wewnątrz budynku znajdują się windy ułatwiające poruszanie się. Na parterze i piętrach: I, II, III i IV (z pięciu pięter budynku) znajdują się łazienki dostosowane do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Warunki dotyczące charakteru pracy:
- praca administracyjno - biurowa, obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie.
Zakres zadań
- Przygotowuje projekty rozstrzygnięć administracyjnych w postępowaniach dotyczących realizacji uprawnień zabużańskich.
- Rozpatruje zażalenia na postanowienia wydane przez wojewodów i skargi na bezczynność organów I instancji dotyczące spraw zabużańskich.
- Rozpatruje odwołania od decyzji administracyjnych w sprawach zabużańskich wydanych przez wojewodów.
- Udziela osobom zainteresowanym informacji na temat prowadzonych na ich wniosek spraw oraz terminu realizacji prawa do rekompensaty.
- Prowadzi korespondencję z urzędami administracji publicznej w zakresie mienia zabużańskiego, w ramach procedury wydawania decyzji administracyjnej.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe- Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” lub wyrażenie zgody na wszczęcie procedury zmierzającej do zapewnienia dostępu do informacji niejawnych opatrzonych klauzulą "poufne"
- Znajomość przepisów: Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o realizacji prawa do rekompensaty z tytułu pozostawienia nieruchomości poza obecnymi granicami Rzeczypospolitej Polskiej, znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem urzędów administracji publicznej
- Umiejętność myślenia analitycznego, orientacja na klienta.
- Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów, umiejętność współpracy, skutecznego komunikowania się, rzetelność, gotowość do doskonalenia zawodowego.
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Doświadczenie zawodowe w obszarze ustalania stanu prawnego oraz stanu faktycznego nieruchomości.
- Doświadczenie zawodowe w obszarze prowadzenia postępowań administracyjnych.
Najnowsze komentarze