Referent ds. administracyjnych

Miejski Urząd Pracy w Płocku
Referent ds. administracyjnych
Miejsce pracy: Płock
Numer: StPr/25/0185
OBOWIĄZKI:
Obsługa Biura Zarządu Spółki oraz sekretariatu(bezpośrednia obsługa interesantów). Prowadzenie kancelarii ogólnej spółki, w tym nadzorowanie właściwego obiegu dokumentów. Przyjmowanie i rozdysponowanie korespondencji. prowadzenie rejestru uchwał, pełnomocnictw, protokołów. Przygotowanie dokumentów niezbędnych do podejmowania przez Zarząd decyzji dotyczących zarządzeń i organizowania działów Spółki na podstawie materiałów przygotowanych przez komórki merytoryczne. Organizowanie i przygotowanie na potrzeby Członków Zarządy narad, odpraw i spotkań. Koordynowanie współpracy Członków Zarządu z partnerami strategicznymi Spółki. Prowadzenie ewidencji kontroli zewnętrznych Spółki. Obsługa telefoniczna i mailowa interesantów, prowadzenie strony internetowej Spółki, wykonywanie innych poleceń przełożonego.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: obsługa komputera


Wymagania inne:

Kobiety, powyżej 30 roku życia, długotrwale bezrobotne, spełniające warunki skierowania do programu.

Miejsce pracy:

Płock


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Płocku

Najnowsze oferty pracy:

Rekruter telefoniczny / Rekruterka telefoniczna

dzisiaj

Klient portalu Praca.pl

mazowieckie / Radom

Więcej informacji

Pracownik prowadzący proces produkcyjny

dzisiaj

Klient portalu Praca.pl

mazowieckie / Warszawa

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Referent ds. turystyki

wczoraj

Powiatowy Urząd Pracy w Wołominie

mazowieckie / Kobyłka

Zapoznanie się/ nauka/ pomoc w następujących czynnościach:-gromadzenie i systematyzowanie informacji przydatnych w sprzedaży i świadczeniu usług...

Więcej informacji

Referent

wczoraj

Powiatowy Urząd Pracy w Mławie

mazowieckie / Strzegowo

Zapoznanie z przepisami BHP i ppoż., zapoznanie z programem stażu, zapoznanie z obowiązkami i uprawnieniami.Zapoznanie się ze strukturą organizacyjną...

Więcej informacji