1. Informowanie bezrobotnych o przysługujących im prawach i obowiązkach wynikających z ustawy oraz formach pomocy określonych w ustawie.2. Sprawdzanie danych osobowych zgłaszających się osób w centralnych rejestrach.3. Sprawdzanie przedłożonych dokumentów potrzebnych do rejestracji.4. Rejestrowanie zgłaszających się bezrobotnych i poszukujących pracy oraz rejestracja internetowa.5. Ustalanie statusu osoby bezrobotnej i prawa do zasiłku zgodnie z ustawą o rynku pracy i służbach zatrudnienia. 6. Zakładanie kart osób bezrobotnych, przyjmowanie i wpinanie dokumentów wymaganych do rejestracji.7. Ustalenie terminu następnej wizyty.8. Wprowadzanie danych do programów informatycznych.9. Sporządzanie decyzji administracyjnych zgodnie z k.p.a.10. Prowadzenie rejestru decyzji administracyjnych.11. Przygotowywanie i wysyłka dokumentów.12. Wydawanie zaświadczeń osobom bezrobotnym.13. Przygotowanie odpowiedzi na korespondencję kierowaną do Działu. 14. Prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej ( program e-Dok).15. Weryfikacja informacji dot. osób bezrobotnych w systemie SEPI.16. Współpraca z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, Kasą Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, Urzędem Skarbowym oraz Strażą Graniczną. 17. Współdziałanie z innymi stanowiskami w zakresie realizowanych zadań.18. Przygotowywanie dokumentów do archiwum.19. Przeprowadzanie kontroli przyznanej formy pomocy w zakresie prawidłowości realizacji zawartej umowy i wydatkowania środków zgodnie z przeznaczeniem. 20. Wykonywanie innych czynności zleconych przez Kierownika Działu i Dyrektora PUP w toku bieżącej pracy.
Wymagania konieczne:Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wymagania inne:Osoby ubiegające się o zatrudnienie muszą spełniać następujące wymagania niezbędne do zatrudnienia na danym stanowisku:1. Obywatelstwo polskie lub Unii Europejskiej lub innego państwa, któremu na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.3. Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.4. Nieposzlakowana opinia.5. Wykształcenie średnie lub wyższe.Kandydaci którzy nie spełnią wszystkich wymagań niezbędnych nie zostaną dopuszczeni do udziału w naborze.Wymagania dodatkowe:1. Doświadczenie zawodowe mile widziane 5 lat.2. Znajomość przepisów ustawy z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia. 3. Znajomość przepisów ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego.4. Umiejętność obsługi komputera i innych urządzeń biurowych.5. Umiejętność skutecznego komunikowania się.6. Umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach.
Miejsce pracy:Grodzisk Mazowiecki
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:od 4 800 do 6 600 PLN
Najnowsze komentarze