Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Referent ds. księgowości budżetowej
Miejsce pracy: Łąck
Numer: StPr/25/0875
1) wystawianie faktur, 2) windykacja należności, 3)wystawianie not księgowych 4) księgowanie wpłat odbiorców oraz monitoring poziomu należności, 5)sporządzanie miesięcznych zestawień przypisów, odpisów, wpłat, umorzeń, ze wskazaniem kwoty zaległości wymagalnych i niewymagalnych,6) prowadzenie rejestru zakupów i sprzedaży w zakresie podatku VAT zgodnie zobowiązującymi przepisami prawa, 7)terminowe sporządzanie cząstkowych deklaracji VAT-7; 8) Sporządzanie korekt rocznych deklaracji VAT-7; 9) Obsługa petentów w zakresie spraw wodno-kanalizacyjnych; etcSzczegółowy zakres obowiązków pod linkiem: https://gzklack.bip.org.pl/index//id/92
Wymagania konieczne:Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:[Umiejętność 1] : Szczegółowe wymagania: https://gzklack.bip.org.pl/index//id/92[Inne] : Szczegółowe wymagania: https://gzklack.bip.org.pl/index//id/92
Miejsce pracy:Łąck
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:od 4 900 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Najnowsze komentarze