Urząd Gminy w Pacynie
Referent (inspektor) ds. organizacyjnych i kadr
Miejsce pracy: Pacyna
Numer: StPr/25/0443
1) współpraca w opracowywaniu projektów regulaminów pracy Urzędu oraz kontrola ich realizacji, 2) współudział w opracowywaniu przez kierowników gminnych jednostek organizacyjnych projektów statutów, regulaminów i instrukcji, 3) prowadzenie zbiorów dokumentów organizacyjnych Urzędu, dziennika korespondencji, odbiór i dystrybucja korespondencji elektronicznej przekazywanej za pośrednictwem systemów eDoręczenia i ePuap itp., 4) rejestrowanie i prowadzenie centralnego zbioru umów i porozumień Gminy oraz innych jednostek organizacyjnych, 5) prowadzenie centralnego rejestru skarg i wniosków wpływających do Urzędu oraz nadzór nad ich terminowym załatwieniem, 6) prowadzenie spraw związanych z udzielanymi upoważnieniami i pełnomocnictwami do załatwienia spraw w imieniu Wójta i ich ewidencja, 7) nadzorowanie stosowania instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt, 8) współudział w opracowywaniu i uzgadnianiu projektów statutów, uchwał Rady Gminy, aktów prawnych Wójta i innych dokumentów organizacyjnych, 9) prowadzenie spraw kadrowych i akt osobowych pracowników Urzędu, dyrektorów i kierowników gminnych jednostek organizacyjnych, 10) przygotowywanie umów o pracę, świadectw pracy, zaświadczeń i innych dokumentów dotyczących zatrudniania, wynagrodzeń pracowników i innych dokumentów związanych z nawiązaniem, przebiegiem i rozwiązaniem stosunku pracy, 11) prowadzenie spraw i wnioskowanie o wydanie certyfikatów podpisów elektronicznych dla osób uprawnionych, 12) prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich, 13) obsługa programu Płatnik m.in. w zakresie zgłoszeń do ubezpieczenia i wyrejestrowań itp., 14) prowadzenie ewidencji zakresów czynności, ewidencja badań lekarskich pracowników i kontrola ich aktualności, 15) opracowywanie i prowadzenie spraw z zakresu Pracowniczych Planów Kapitałowych, 16) prowadzenie dokumentacji szkoleń i doskonalenia zawodowego pracowników, 17) prowadzenie ewidencji umów zlecenia, 18) przygotowanie materiałów umożliwiających podejmowanie czynności z zakresu prawa pracy, 19) prawidłowe i terminowe zapewnienie warunków do przeprowadzenia okresowych ocen kwalifikacyjnych pracowników Urzędu, 20) przygotowanie dokumentów dotyczących naboru na wolne stanowiska urzędnicze, 21) prowadzenie spraw związanych z oceną kwalifikacyjną pracowników Urzędu, 22) prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem oświadczeń majątkowych, 23) obsługa administracyjna Rady Gminy (protokołowanie posiedzeń sesji, komisji, przygotowywanie materiałów, uchwał, zaproszeń, publikacja w Biuletynie Informacji Publicznej uchwał Rady Gminy i zarządzeń Wójta, oraz ich elektroniczne przekazywanie do ogłoszenia do Redakcji Dziennika Urzędowego Województwa Mazowieckiego, współpraca w zakresie przygotowywania materiałów niezbędnych do uchwalenia budżetu gminy, itp.), 24) obsługa techniczna szkoleń i narad organizowanych w Urzędzie przez Wójta lub za jego zgodą dla zatrudnionych pracowników (powiadomienia, ustalenie godzin szkolenia, sporządzanie list obecności szkolonych, prowadzenie całej dokumentacji w tym zakresie), 25) prowadzenie całości spraw związanych z awansowaniem, nagradzaniem, nagrodami jubileuszowymi pracowników, 26) przygotowywanie dyplomów, listów gratulacyjnych, podziękowań, 27) współpraca w zakresie zatrudnienia pracowników w ramach programów oferowanych przez Powiatowy Urząd Pracy, 28) opracowywanie prognoz, analiz, sprawozdań dotyczących spraw objętych zakresem czynności, 29) przygotowywanie i wydawanie zaświadczeń związanych ze stosunkiem pracy, 30) prowadzenie spraw związanych z używaniem przez pracowników własnego samochodu do celów służbowych, delegacji służbowych i itp., 31) koordynacja działań związanych z wyborami sołtysów i rad sołeckich, wyborami samorządowymi, Prezydenta RP, do Sejmu i Senatu, referendów i innych spraw z tym związanych, 32) wydawanie dowodów osobistych i kodów PUK.
Wymagania konieczne:Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
Uprawnienia: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Uprawnienia: program Płatnik
Uprawnienia: obsługa pakietu MS OFFICE
Uprawnienia: umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych
Wymagania inne:1) co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego na podobnym lub równorzędnym stanowisku pracy w administracji samorządowej, 2) bardzo dobra znajomość obsługi komputera (poczta elektroniczna), 3) znajomość obsługi systemu do legislacji i zarządzania aktami prawnymi Rady Gminy i Wójta "Legislator","LEX", 4) posiadanie kompetencji miękkich (komunikatywność, umiejętność pracy w zespole i jej organizacji, zdolności podejmowania decyzji, skrupulatność, zaangażowanie, kreatywność, inicjatywa i dynamika w działaniu, wysoka kultura osobista), 5) umiejętność poprawnego redagowania pism urzędowych, uchwał, zarządzeń, itp.,
Miejsce pracy:Pacyna
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:od 4 700 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Gostyninie
Najnowsze komentarze