Dyrektor Generalny Urzędu poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin.
Siedziba Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych mieści
się w Al. Jerozolimskich 181C, w budynku C kompleksu Adgar, który jest przystosowany do obsługi osób, które mają trudności w poruszaniu się. W budynku znajdują się windy, które umożliwiają dostęp do wszystkich pięter budynku, brak jest barier w postaci progów i wąskich drzwi. Na poziomie 0 w holu budynku znajduje się toaleta przystosowana dla osób niepełnosprawnych ruchowo.
Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie Brajla (poza oznaczeniami przycisków wind) ani oznaczeń kontrastowych lub
w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
Szczegółowe informacje na temat dostępności Urzędu dla osób z niepełnosprawnościami znajdują się w deklaracji dostępności.
Zakres zadań
- Ewidencjonuje dokumentację wpływającą do komórki merytorycznej w systemach informatycznych, przygotowanie protokołu weryfikacji zgłoszenia/powiadomienia
- Weryfikuje prawidłowości opłat wniesionych za złożenie zgłoszeń i zmiany do zgłoszeń, świadectw wolnej sprzedaży, w tym sporządzanie zestawień opłat w wersji elektronicznej, w tym opłat skarbowych
- Ewidencjonuje korespondencję w zakresie zgłoszeń i powiadomień oraz zmian do zgłoszeń i powiadomień w systemach informatycznych
- Przygotowuje zestawienia oraz raporty z systemów informatycznych gromadzących dane o wyrobach i podmiotach
- Prowadzi korespondencję dotyczącą udostępniania akt postępowań i kosztów związanych z udostępnieniem akt postępowań i właściwego rozliczenia kosztów
- Zarządza dokumentacją znajdującą się w archiwum wewnętrznym komórki merytorycznej, poprzez prowadzenie spisu wypożyczeń, dołączanie aktualizacji dokumentacji
- Przygotowuje sprawy zakończone do przekazania do Archiwum Urzędu poprzez ich przejrzenie i uporządkowanie, kwalifikacje, ułożenie, oznakowanie, opisanie teczek z aktami, przygotowanie opisu teczki aktowej z wyszczególnieniem numeru teczki, okresu przechowywania, kategorii akt
- Przekazuje do archiwum zakładowego Urzędu poprzez specjalistyczne oprogramowanie należące do systemu „Archiwum” zakończonych spraw oraz piecza nad realizacją prawidłowości przebiegu procesu
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie- umiejętność obsługi programów komputerowych MS Office
- umiejętność analitycznego myślenia, negocjowania, rozwiązywania problemów, działania w stresie, asertywność
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dn.18.10.2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - NIE DOTYCZY kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Najnowsze komentarze