Dyrektor Generalny Urzędu poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin.
Siedziba Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych mieści się w Al. Jerozolimskich 181C, w budynku C kompleksu Adgar, który jest przystosowany do obsługi osób, które mają trudności w poruszaniu się. W budynku znajdują się windy, które umożliwiają dostęp do wszystkich pięter budynku, brak jest barier w postaci progów i wąskich drzwi. Na poziomie 0 w holu budynku znajduje się toaleta przystosowana dla osób niepełnosprawnych ruchowo.
Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie Brajla (poza oznaczeniami przycisków wind) ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
Szczegółowe informacje na temat dostępności Urzędu dla osób z niepełnosprawnościami znajdują się w deklaracji dostępności.
Zakres zadań
- Przyjmuje i rejestruje korespondencję przychodzącą i wychodzącą do/z komórki organizacyjnej, w tym m.in.: nadawanie faksów, skanowanie dokumentacji, rejestrowanie dokumentacji, przygotowywanie do wysyłania oraz monitorowanie realizacji spraw terminowych
- Wprowadza/uzupełnia dane w bazach komputerowych: baza osób odpowiedzialnych w podmiotach odpowiedzialnych za nadzór nad bezpieczeństwem farmakoterapii oraz baza danych obejmująca zgłoszenia działań niepożądanych produktów leczniczych, które wystąpiły na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, prowadzonych przez Departament Monitorowania Niepożądanych Działań Produktów Leczniczych, w tym w szczególności: wprowadzanie, uzupełnianie, zbieranie, archiwizowanie i przekazywanie danych właściwym pracownikom, komórkom organizacyjnym lub podmiotom
- Wykonuje czynności związane z dokumentacją w procesach realizowanych w obrębie komórki organizacyjnej oraz innymi dokumentami wytworzonymi na jej podstawie w wyznaczonym obszarze
- Wykonuje prace pomocnicze związane z obiegiem dokumentacji w komórce organizacyjnej
- Przygotowuje umowy z ekspertami zewnętrznymi oceniającymi dokumentację
- Zapewnia wyposażenie komórki organizacyjnej w materiały biurowe
- Przekazue komunikaty, polecenia i ustalenia organizacyjnych pracownikom komórki organizacyjnej
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie- dobra znajomość programów pakietu MS Office
- znajomość zasad obiegu dokumentacji
- dobra organizacja pracy
- zorientowanie na osiąganie celów
- doskonalenie zawodowe
- identyfikacja z misją Urzędu
- pozytywne podejście do klienta
- otwartość na zmiany
- rzetelność i terminowość
- skuteczna komunikacja
- radzenie sobie z presją
- rozwiązywanie problemów
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Doświadczenie w pracy administracyjno - biurowej
Najnowsze komentarze