Referent

Starostwo Powiatowe w Gostyninie
Referent
Miejsce pracy: Gostynin
Numer: StPr/25/0476
OBOWIĄZKI:
Ogólny zakres obowiązków: 1. Wydawanie dowodów rejestracyjnych, tablic rejestracyjnych, znaków legalizacyjnych.2. Wydawanie pozwoleń czasowych, tymczasowych tablic rejestracyjnych oraz nalepek tymczasowych na dojazd na badania techniczne, do remontu lub wywozu pojazdu za granicę.3. Wydawanie wtórników dowodów rejestracyjnych, w przypadku zagubienia, kradzieży lub zniszczenia dokumentu.4. Dokonywanie wpisów i zmian w dowodzie rejestracyjnym, pozwoleniu czasowym zastrzeżeń o szczegółowych warunkach określonych przepisami prawa.5. Wyrejestrowywanie pojazdów w przypadku: demontażu pojazdu, kradzieży pojazdu, wywozu za granicę, jeżeli pojazd został zarejestrowany lub zbyty za granicą.6. Przyjmowanie zawiadomień o zbyciu i nabyciu pojazdu.7. Przygotowywanie dokumentacji czasowego wycofania pojazdu z ruchu.8. Przygotowywanie dokumentacji związanej o nadaniem cechy identyfikacyjnej pojazdu (numer nadwozia), wykonaniem tabliczki znamionowej zastępczej dla pojazdu.9. Przygotowywanie dokumentacji w zakresie rejestracji i oznaczenia pojazdów.10. Wydawanie wtórników oznaczeń komunikacyjnych w przypadku zniszczenia, zagubienia oraz kradzieży.11. Kierowanie pojazdów na dodatkowe badania techniczne.12. Przygotowywanie tablic rejestracyjnych do kasacji i sporządzanie protokołów kasacji.13. Prowadzenie archiwum akt pojazdów.14. Ewidencja i prowadzenie spraw dotyczących rejestracji pojazdów w systemie informatycznym Pojazd.15. Współdziałanie z innymi urzędami i organami właściwymi dla rejestracji pojazdów.16. Zabezpieczanie druków ścisłego zarachowania, pieczątek i tablic rejestracyjnych.17. Obsługa bieżącej korespondencji przychodzącej i wychodzącej Wydziału w zakresie rejestracji i oznaczenia pojazdów.18. Przygotowywanie dokumentacji postępowań administracyjnych z zakresu rejestracji, wyrejestrowywania pojazdów i nakładania kar pieniężnych.19. Prowadzenie spraw (w tym kompletowanie dokumentacji, przygotowywanie pism, uzupełnianie rejestrów i ewidencji) w zakresie zadań Starosty dotyczących transportu drogowego.20. Prowadzenie dokumentacji związanej z usuwaniem pojazdu z drogi na podstawie art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym. 21. Dokumentowanie przebiegu załatwiania i rozstrzygania spraw w systemie Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD).Szczegółowe wymagania określa ogłoszenie o naborze znajdujące się pod adresem https://bip.gostynin.powiat.pl/ogloszeniaa,40_3723
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

Wymagana znajomość przepisów prawnych w zakresie: Prawa o ruchu drogowym, KPA, ustaw o: transporcie drogowym,samorządzie powiatowym, ochronie informacji niejawnych, dostępie do informacji publicznej, ochronie danych osobowych.Szczegółowe informacje dot. wymagań niezbędnych i dodatkowych znajdują się pod adresem https://bip.gostynin.powiat.pl/ogloszeniaa,40_3723

Miejsce pracy:

Gostynin


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 800 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Gostyninie

Najnowsze oferty pracy:

Brygadzista Zespołu Sprzątającego (Nocnego)

dzisiaj

Sodexo Polska Spółka z o. o.

mazowieckie / Warszawa, Wilanów

Więcej informacji

Specjalista ds. Logistyki

dzisiaj

GEODIS Road Network Sp. z o.o.

mazowieckie / Błonie, ul. Spedycyjna 1

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Starszy referent

wczoraj

Dowództwo 1 Brygady Logistycznej

mazowieckie / Ciechanów

Miejsce pracy: Jednostka Wojskowa w Ciechanowie ul. Wojska Polskiego 54, 06-400 Ciechanów- naliczanie potrzeb mobilizacyjnych w zakresie uzupełnienia stanów...

Więcej informacji

Referent ds. turystyki

wczoraj

Prywatne Biuro Podróży, Turystyki i Aktywnego Wypoczynku "GLOB" Grzegorz Kobyliński Andrzej Łomża

mazowieckie / Sokołów Podlaski

-Obsługa ruchu turystycznego,-sprzedaż wczasów,-planowanie wycieczek turystycznych,-pilotaż wycieczek turystycznych.Istnieje mozliwość przyuczenia....

Więcej informacji