Ogólny zakres obowiązków: 1. Wydawanie dowodów rejestracyjnych, tablic rejestracyjnych, znaków legalizacyjnych.2. Wydawanie pozwoleń czasowych, tymczasowych tablic rejestracyjnych oraz nalepek tymczasowych na dojazd na badania techniczne, do remontu lub wywozu pojazdu za granicę.3. Wydawanie wtórników dowodów rejestracyjnych, w przypadku zagubienia, kradzieży lub zniszczenia dokumentu.4. Dokonywanie wpisów i zmian w dowodzie rejestracyjnym, pozwoleniu czasowym zastrzeżeń o szczegółowych warunkach określonych przepisami prawa.5. Wyrejestrowywanie pojazdów w przypadku: demontażu pojazdu, kradzieży pojazdu, wywozu za granicę, jeżeli pojazd został zarejestrowany lub zbyty za granicą.6. Przyjmowanie zawiadomień o zbyciu i nabyciu pojazdu.7. Przygotowywanie dokumentacji czasowego wycofania pojazdu z ruchu.8. Przygotowywanie dokumentacji związanej o nadaniem cechy identyfikacyjnej pojazdu (numer nadwozia), wykonaniem tabliczki znamionowej zastępczej dla pojazdu.9. Przygotowywanie dokumentacji w zakresie rejestracji i oznaczenia pojazdów.10. Wydawanie wtórników oznaczeń komunikacyjnych w przypadku zniszczenia, zagubienia oraz kradzieży.11. Kierowanie pojazdów na dodatkowe badania techniczne.12. Przygotowywanie tablic rejestracyjnych do kasacji i sporządzanie protokołów kasacji.13. Prowadzenie archiwum akt pojazdów.14. Ewidencja i prowadzenie spraw dotyczących rejestracji pojazdów w systemie informatycznym Pojazd.15. Współdziałanie z innymi urzędami i organami właściwymi dla rejestracji pojazdów.16. Zabezpieczanie druków ścisłego zarachowania, pieczątek i tablic rejestracyjnych.17. Obsługa bieżącej korespondencji przychodzącej i wychodzącej Wydziału w zakresie rejestracji i oznaczenia pojazdów.18. Przygotowywanie dokumentacji postępowań administracyjnych z zakresu rejestracji, wyrejestrowywania pojazdów i nakładania kar pieniężnych.19. Prowadzenie spraw (w tym kompletowanie dokumentacji, przygotowywanie pism, uzupełnianie rejestrów i ewidencji) w zakresie zadań Starosty dotyczących transportu drogowego.20. Prowadzenie dokumentacji związanej z usuwaniem pojazdu z drogi na podstawie art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym. 21. Dokumentowanie przebiegu załatwiania i rozstrzygania spraw w systemie Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD).Szczegółowe wymagania określa ogłoszenie o naborze znajdujące się pod adresem https://bip.gostynin.powiat.pl/ogloszeniaa,40_3723
Wymagania konieczne:Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wymagania inne:Wymagana znajomość przepisów prawnych w zakresie: Prawa o ruchu drogowym, KPA, ustaw o: transporcie drogowym,samorządzie powiatowym, ochronie informacji niejawnych, dostępie do informacji publicznej, ochronie danych osobowych.Szczegółowe informacje dot. wymagań niezbędnych i dodatkowych znajdują się pod adresem https://bip.gostynin.powiat.pl/ogloszeniaa,40_3723
Miejsce pracy:Gostynin
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:od 4 800 PLN
Najnowsze komentarze