Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Siedlcach
Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Referent
Miejsce pracy: Siedlce
Ogłoszenie o naborze Nr 158382
Warunki pracy
- praca administracyjno-biurowa wykonywana głównie w pozycji siedzącej w siedzibie Inspektoratu,
- praca wymagająca pełnej sprawności psychoruchowej,
- praca związana z obsługą interesanta, udzielaniem informacji bezpośrednio i telefonicznie, wyjazdami w teren w celu przeprowadzania czynności kontrolnych/oględzin, konieczna komunikatywność i odporność na stres związany z obsługą interesantów,
- praca związana z przygotowywaniem projektów pism na komputerze i stosowaniem innych urządzeń biurowych takich jak: skaner, kopiarka, drukarka, niszczarka itp.,
- praca przy monitorze komputerowym powyżej 4 godzin dziennie,
- czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej,
- praca w pomieszczeniach PINB na 4 piętrze, brak windy,
- budynek Urzędu i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy,
- warunki są dostosowane do rodzaju wykonywanych prac, lecz nie są przystosowane do wszystkich potrzeb osób z niepełnosprawnością, m.in. brak: windy, drzwi o odpowiedniej szerokości, odpowiednio dostosowanej toalety w poziomie budynku w którym siedzibę ma Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Siedlcach.
Zakres zadań
- przyjmowanie, ewidencjonowanie i wysyłanie korespondencji (tradycyjnej i elektronicznej), porządkowanie dokumentów w składnicy akt
- obsługa dziennika korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz systemu elektronicznego zarządzania dokumentami
- prowadzenie postępowań administracyjnych dotyczących obiektów i robót budowlanych
- przyjmowanie zawiadomień o: terminie rozpoczęcia robót budowlanych, zakończeniu budowy, planowanym zabezpieczeniu lub usunięciu wyrobów zawierających azbest, kontroli obiektu wielkopowierzchniowego
- przyjmowanie wniosków o udzielenie pozwolenia na użytkowanie obiektów budowlanych, kompletowanie i porządkowanie akt zgodnie z instrukcja kancelaryjną celem ich wykorzystania w toku prowadzonych postępowań administracyjnych, przekazania do odpowiednich organów oraz właściwej archiwizacji
- przeprowadzanie kontroli/oględzin w terenie
- opracowywanie w toku prowadzonych postępowań administracyjnych projektów decyzji, postanowień oraz pism
- przyjmowanie interesantów celem udostępniania im akt sprawy, przyjmowania skarg i wniosków i udzielania w tym zakresie pisemnych odpowiedzi
- prowadzenie ewidencji i rejestrów wymaganych przepisami ustawy Prawo budowlane
- przygotowywanie sprawozdań i informacji do innych podmiotów
- monitorowanie terminów (np. spraw, pism, odpowiedzi, umów),
- kontrola kompletności dokumentacji związanej ze sprawami
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie administracyjne lub budowlanedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego z zakresu postępowań administracyjnych
- dobra organizacja pracy
- samodzielność i sumienność
- umiejętność obsługi komputera i innych urządzeń biurowych (czynności takie jak: tworzenie i edycja dokumentów, kserowanie, drukowanie, skanowanie dokumentów)
- znajomość programów pakietu MS Office na poziomie zaawansowanym
- znajomość ustawy Prawo budowlane wraz z aktami wykonawczymi i Kodeksu postępowania administracyjnego
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- znajomość programu EZD RP
- znajomość zasad rejestracji i archiwizacji dokumentów
- prawo jazdy kategorii B

Najnowsze komentarze