Miejsce pracy: Polska (praca mobilna + centrala w Warszawie)
Regionalny Kierownik Sprzedaży – Obsługa Posprzedażna
Miejsce pracy: Warszawa
Twój zakres obowiązków:
- Nadzór nad jakością i standardami obsługi posprzedażnej w Autoryzowanych Stacjach Obsługi (ASO)
- Wsparcie ASO w zakresie zamówień części zamiennych, rozliczeń gwarancyjnych i reklamacji
- Realizacja celów biznesowych i operacyjnych w regionie
- Monitorowanie wyników serwisów, analiza danych i wdrażanie działań naprawczych
- Prowadzenie szkoleń oraz wizyt audytowych u partnerów serwisowych
- Współpraca z centralą w zakresie rozwoju polityki posprzedażnej
Nasze wymagania:
- Min. 3 lata doświadczenia w obsłudze posprzedażnej w branży motoryzacyjnej (preferowane doświadczenie regionalne)
- Znajomość procesów serwisowych i gwarancyjnych
- Umiejętność budowania długofalowych relacji z partnerami
- Znajomość pakietu MS Office (szczególnie Excel)
- Język angielski na poziomie min. B2
- Prawo jazdy kat. B i gotowość do podróży służbowych
To oferujemy:
- Pracę w strukturze importerskiej w międzynarodowym środowisku
- Samodzielność i wpływ na rozwój sieci serwisowej
- Atrakcyjny system wynagrodzenia
- Współpracę na podstawie umowy B2B
- Narzędzia pracy: samochód służbowy, laptop, telefon
Najnowsze komentarze