Samodzielny referent - sekcja personalna k/m

Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Samodzielny referent - sekcja personalna k/m
Miejsce pracy: Warszawa
Numer: StPr/25/05288
OBOWIĄZKI:
- sporządzanie danych o zatrudnieniu do deklaracji miesięcznych wypłat na PEFRON,- opracowywanie meldunków o stanie zatrudnienia pracowników resortu obrony narodowej, - sporządzanie propozycji obsady personalnej pracowników resortu obrony narodowej, - opisywanie wniosków dotyczących zatrudnienia,- nadzór nad realizacją planu zatrudnienia, - prowadzenie ewidencji badań okresowych, wystawianie skierowań.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Pracownik biurowy
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: polski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany


Wymagania inne:

Wymagania: wykształcenie średnie plus 4 lata pracy lub wyższe plus 2 lata pracy, komunikatywna znajomość języka polskiego.Praca w godz. pon.-czw.: 7:00-15:30, pt. 7:00-13:00.

Miejsce pracy:

Warszawa


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 5 100 PLN


Opis wynagrodzenia:

Do wynagrodzenia dodatkowo: premia 10% plus wysługa lat

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Najnowsze oferty pracy:

Kucharz

wczoraj

Klient portalu Praca.pl

mazowieckie / Nowy Dwór Mazowiecki

Więcej informacji

Specjalista ds. Zarządzania Flotą Samochodową

wczoraj

Klient portalu Praca.pl

mazowieckie / Koprki

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Referendarz

2025-05-26

Ministerstwo Infrastruktury w Warszawie

mazowieckie / Warszawa

Warunki pracy Ministerstwo zajmuje trzy budynki „A”, „B” i „C” o następujących uwarunkowaniach technicznych: • węzeł sanitarny przystosowany...

Więcej informacji

Referent działu komunikacji miejskiej-kierowca

2025-05-25

Powiatowy Urząd Pracy w Mławie

mazowieckie / Mława

Obsługa komunikacji miejskiej na terenie miasta Mława Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B...

Więcej informacji